Är så sugen på de här..

Är så sugen på dessa som finns på min balkong just nu :)




Har haft en faktiskt väldigt tråkig eftermiddag, men de säger att de är nyttigt att vara själv ibland.. men inte när man inte vill :P Har haft besök nu så länge så de är alldeles tomt i min lägenhet.. har lega och sovit på balkonggolvet i solen och bara tagit de lugnt, tror ja fick en liten aning färg, men kan vara mest inbillning.. Nu har jag gjort mig en kopp the ska sätta mig bak i soffan och se ett avsnitt av Fringe och äta några köpta gubbar ist..

Känns som sommar nu, och vädret förra veckan var ju kanon och idag har inte varit sämmre, äntligen sommar, och så glad att man slutar tidigt på dagarna så man hinner med lite sol faktiskt och lite ledigt, på så sätt behövs inte semestern på riktigt samma sätt.. och just nu har ja hör och häpna inte tid med semester heller för den delen, en hel del jag vill fixa på jobbet.. Och jag känner en liten extra gnistra för jobbet just nu, men ibland vill man så himla mycket bara och de är svårt att inte ta med sig jobbet hem ibland.. Och egentligen vad får man för att man stannar bara de där minuterna extra? Egentligen så borde jag sluta typ två timmar tidigare här någondag för så mycket har de blivit de senaste veckorna, men ja tar igen de i höst ist, om man nu får vara kvar på samma schema, de kan man ju inte heller direkt veta.. vi får se vad som händer. Och apropå jobb, de var ju en grej ja skulle kolla upp.. får ta de sen :P Tur apropå nått annat att ja inte kommer in på jobbdatorn när de gäller varor och beställa, för då skulle jag väl sitta hemma och fixa ist.. Jobbnarkoman? Jag? Kanske lite ibland.. men ja, de hinner väl ändras de oxå nackdelen är att de blir inte på samma sätt när man får ett ansvar, men de är väl klart.. Men nu får jag verkligen chansen iaf och se va jag kan så de är ju bra iaf..

Nej nog pladdrat för idag..

Jag hoppas den ena tackar nej så den andra kan tacka ja :) de vore toppen :)

Jordgubbar och the nästa..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0