Moraltant som är alldeles för äckligt positiv just nu..

I väntan på att solen ska titta fram på min balkong så tänkte jag diska lite först, men de var så himla mycket så sitter här och laddar.. Diska.. Ett ständigt återkommande nöje, eller va? Nöje?! Nej nej ett ständigt återkommande fenomen... För de är inte roligt att diska någonstans, fast när man väl kommer till sista gaffeln eller glaset så har ju tiden sprungit iväg, de tog inte sån lång tid, de gör ingen städning egentligen de gäller bara att sätta igång..

Satt och kolla igenom spelschema för P&L idag, vill faktiskt se Kent som spelar idag, men som sagt man kan inte få allt och ibland blir de inte riktigt som man tänkt sig.. På tal om de.. de blir inte riktigt som man tänkt sig hur man än gör, och man får vara glad över de beslut man tar för förhoppningsvis i slutändan så är de de bästa man gör :) Moraltant..

Idag var lite allmänt kaos på jobbet pga vissa omständigheter, som ja.. ja kan inte skriva mer än så men ibland blir man bara matt, men jag jobba på och var på bra humör, och ja kändes ett tag som om jag var chef, haha.. fast ja vet de var inte så, men furktorder, brödorder, mejeriorder, hjälpte chefen med ett papper som skulle skriva allt.. en liten sväng i kassan oxå, och ja mala lite köttfärs är väl inge problem.. Men de gick bra och faktiskt så fick jag uppskattning och de känns skönt, för att man alltid ställer upp, Jag är bäst helt enkelt :) (nej ja vet, men ibland måste man ge sig själv lite beröm.. ) :)

Så nu sitter jag på golvet och dricker isthe, funderar på något lättare mellanmål, men har blivit så hungirg så hjärnan tycks inte riktigt funka..

Senare idag ska jag göra ett nytt försök med de där biljetterna, möjligtvis gå till en annans bästa balkong och bara va helt enkelt! :)

Ibland bara måste man älska stan, och ibland bara måste man älska livet! :)

Äckligt positivt ja vet.. men någon dag måste de vara så oxå.. :P

Mia.

Kommentarer
Postat av: sanna

Jo, du är faktiskt bäst!!!

Man får vara det vettu :)

2010-07-01 @ 21:21:31
URL: http://www.jonssanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0