Recovery..

Jaha.. de blev och vara hemma imorn.. typiskt.. Men febern visar lite mer och jag är yr så fort jag gör något och har sovit i stort sett sen kl halv ett inatt till fyra på eftermiddagen.. förrutom något uppehåll för frukost.. och skulle kunna sova ännu mer.. men måste försöka piggna i lite..

Försökte nyss sitta i solen en sväng men tror inte att de är så bra att vara i solen när man är sjuk, vet inte riktigt hur de där funkar..

Lyssnar på Eminems nya skiva, Recovery, och jag tycker faktiskt den verkar vara bra inte lyssnat på så många låtar dock men tycker den är helt ok so far.. Bästa låten är med Rhianna I love the way you lie..

Har ju fortfarande inte någon skrivarlust så vet inte varför jag sitter här egentligen, men nu vet jag varför jag drömde så hemska mardrömmar natten till igår, enbart för att febern var på väg, de kunde jag ju ha räknat ut om jag tänkt ett stänk längre.. Jag drömmer alltid mardrömmar innan jag får feber, som en vän till mig har för mig att hon alltid drömmer om ormar innan hon blir sjuk.. Att man inte kommer ihåg alla de där tecken, ska nog börja anteckna för jag är ju inte så gammal så jag borde fatta de där ändå :)

Nej mer vila försöka få i mig lite vätska..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0