trevlig dag..

Har haft en jättetrevlig dag idag, då mina föräldrar varit här hela dagen... :) Varit till lager 157 o sågmyra och leksand för sen lunch och sen vidare till insjön och hjultorget, mycket trevligt :) Har shoppat lite, fast ja lova mig själv att ja inte skulle men inte så farligt mycket ändå och bäst av allt var när mamma köpte mig ett par skor, de tackar ja för!

Såg en sak idag och vissa personer gör något som ja inte förstår, som är över mitt förstånd, men jaja de var väl som de var, hoppas att de har trevligt iaf.. Tycker de är så synd bara men inte mer om de de är väl som de är.. :P

Imorn är de åter till brotsplatsen och dvs jobbet.. Nu sova.. Och för övrigt glömde jag kaffebryggaren på idag i sju timmar, men de var ingen fara på taket, pappa har dragit ur kontakten så nu kan ja andas ut.. haha ja är bra glömsk ibland borde nog ha timer på allt, då jag igår glömde stänga av spisen och upptäckte de tre timmar senare.. typiskt dumt och typiskt mig..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0