trött, jättetrött..

Ja ja vet, kl är mycket och ja borde verkligen sova.. Nu.. Men.. Haha..

Jag har kors i taket införskaffat mig ett par gå/spring/joggindojjor.. då jag och en av bästaste vännen har börjat motionera ihop.. Hon är ju jätteduktig och jag har ju inte tränat på flera år så de är nått nytt för mig.. Idag sprang jag 2,5 km i sträck.. Är väldigt imponerad av mig själv.. Mitt mål, klart ja har ett sånt, att kunna springa en mil i sträck..

De var nått ja skulle ta upp men helt mör och jag vet faktiskt inte om ja tar mig upp ur sängen imorn då min isiasch eller om de är någon disk eller va de nu är gör ont väldigt väldigt ont.. Men de visar sig imorn och ja tror att om hon kan ge mig en rumpmassage så blir de nog lite bättre, ska höra me henne om hon har tid och lust någon dag.. För sist blev de mycket bättre..

Jaha.. väldigt mycket babbel och svammel så nu dricker ja upp sista thet tar min trötta kropp och går och lägger mig..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0