typiskt..

Ssssssåååååååå typiskt! Hade ju två avsnitt Fringe som jag ville se, men när jag ska sätta mig och kolla, ja då har jag ingen bild så nu sitter jag här och väntar, hur lång tid är egentligen sju minuter?? Just nu en evighet, med tanke på att jag borde gå och sova nu..

Har en plan över imorn.. ska försöka bege mig till musikaffären i stan och se om de kan finnas nån bra keyboard till mig, vill ju så gärna ha ett piano, men lite tungt för att få in i lägenheten så då får man ta alternativ två.. Vi får väl se.. men de vore så grymt kul om jag kunde få börja spela igen, saknar de faktiskt en hel del..

Nåja va är en bal på slottet? :) Av längtan till dig med Åsa Jinder och Cajsa Stina Åkerström(?) ljuder ur min dator nu och jag är faktiskt glad som tittar ut genom balkongdörren och inser att jag har en strålande fin solnedgång här nu :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0