Kryar på mig..

Inge bättre idag heller.. eller ja kanske lite men de är inge märkbar skillnad isof.. känner mig mest matt och de smakar järn i munnen så ja vet inte va de betyder, men ja är inte frisk iaf..

Sitter och får i mig lite grillat från gårdagen som Herrn var här och grilla åt mig och han :) Mycket snällt av honom och komma hit och se till mig lite, även skönt med sällskapet oxå, även om han kanske inte tyckte de var alltför roligt när jag var på jordens rethumör, men ja hade ju faktiskt varit själv hela dagen.. Äta har jag hört att man bör göra iaf och dricka massor med vatten, och jag försöker men de är ju inte jättegott med vatten faktiskt..

Köket ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig då jag inte orkat diska på några dagar nu, och jag har börjat gått in på kopparna nu så de finns och göra om man säger så men ja har inte riktigt kraft och stå upp så länge helt enkelt just nu, så jag tar de sen helt enkelt..

I torsdags rökte jag en cigg på hela dagen och sen dess har jag varit utan, känns ganska skönt, konstigt och ibland lite svårt och andas, men ändå helt ok och tror de är dags för ett uppehåll får se hur de funkar.. Inget som jag direkt saknar egentligen förrutom ibland och vi får väl se hur de går helt enkelt, håller er uppdaterade..

Nej medans jag har lite energi över efter maten så ska jag försöka duscha lite och sen va sägs om en vila? Kan vara en bra idé helt enkelt, en film kanske, vad sägs om tecknat?

Mia.

Just gonna stand there and watch me burn, thats allright because i like the way it hurts, just gonna stand there and hear me cry, thats allright because i love the way you lie.. 

Eminem feat Rihanna- Love the way you lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0