Stolt över mig själv..

Ibland glömmer jag verkligen bort att jag har internet och ja har en dator och att jag har en blogg.. och ja vet att de inte alltid står något intressant här heller, men de spelar inte sån jättestor roll, ja uppdatterar mig själv typ.. Ska ju skriva ut allt sen och göra en bok haha :)

En arbetsdag kvar och sen är ja ledig en dag, en dag! Ska bli så himla skönt, efter att ha jobbat en vecka snart i sträck och de känns som att de har gått hur många dagar som helst den här veckan sen i förrgår, men de har de inte, de känns som om tiden står stilla, eller så händer de en aning för mycket grejer på en och samma gång.. ja vet inte..

Hur som helst så öka jag idag iaf jag och bästaste tjejen och arb.kamraten, i normalt fall så gör vi en snabb motion på 5 km och springer 2,5 km men idag gick vi 2,5 och sen sprang vi 5 km, de är en ökning med 100 procent.. Mycket bra, och med armhävningarna så blev de 8, 3 och 3 sen efter lite vila så var jag inte säker på om jag gjort rätt, så gjorde ja åtta till, mycket inponerad av mig själv, me tanke på att jag inte tränat på 12 år i princip.. Så de går framåt, och jag är inställd på att jag ska kunna springa milen utan paus emellan.. så vi får se, onsdag är de nästa ryck som gäller och jag laddar..

Apropå nått helt annat, var tog sommaren vägen, varifrån kom detta förhöstväder ifrån? Visst idag var de kvaft men de är ju fortfarande inte tshirt och kjol som gäller, de är ju byxor och tröja ju.. Kan inte förstå, de är ju inte ens augusti än..

Gjorde spåkulan på FB, ja fick ett ganska bra svar, fast den är lite efter ja fick massage av min bästaste arb.kamrat i lördags.. :)

Mia fick ett svar av Spåkulan:
Strunta i kärleksbekymren och satsa på dig själv. Boka tid för massage eller skaffa en ny frisyr. Umgås med dina vänner. Kärleken kan vänta.

Annars tyckte jag för övrigt att den stämde ganska bra in, att ja behöver släppa allt för en sväng, speciellt med allt som verkligen händer just nu, varför kommer allt påengång??

Och förresten, kan tala om att ja inte är ett dugg överens med min bil.. Till nittionio procent så har en fjäder gått sönder, så jag måste byta ut, förstår inte hur mycket pengar tror bilen att jag har, kan inte förstå.. Jag ger och ger och ger, va är de för förhållande?? Ska de inte vara ungefär likadant? Asch jag blir matt helt enkelt.. J**kla bil, varför händer de alltid saker när jag tänker att jag ska få lite pengar över nästa månad.. varför..?? Lär ja lämna in den oxå.. typiskt.. Men men då får ja ju tröstshoppa lite oxå bara för att..

Nej, nu är de dags och dricka upp the och gå och sova, jobb imorn.. Och inget vettigt alls har ja skrivit, så de får vara svammel helt enkelt..

Fast de var nå helt annat jag skulle skriva.. Jo ja har haft en hund i knäet, de trodde ni aldrig va, är ja stolt eller stolt? Därmed säger ja inte att jag inte är rädd för hundar, men ja lyckades ju iaf me den här hunden haha.. :) superstolt, men de kommer förmodligen inte hända igen..

Mia.


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha... you GO girl!!! Duktig du är som tränar på, och angående bilen tycker jag du ska lämna den på uppfostringsanstalt. Jävligt dålig stil av den.... :P Kärlek!

2010-07-27 @ 09:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0