Allmänt onödigt..

Är de inte konstigt ibland att man blir lite förundrad av vissa saker? herregud, men de blir säkert bra och ja va säger man.. tråkigt.. men men lifes a bitch sometimes, men tack och lov rör de inte mig haha.. :P Ingen fattar nått, men de gör inget..

För övrigt.. Ställde mig på mammas och pappas våg i lördags, herregud, de måste verkligen vara nått fel på den.. Jo, de måste de vara för de kan väl aldrig vara så att jag ökat så i vikt? :) Svaret på den frågan är jo ja vet att jag har det, de märks.. Tydligen kan man inte äta samma saker utan och röra på sig som man gjorde när man var 20 längre.. de är ju tydligt de, och om de bara ville sätta sig jämnt fördelat, men icke.. haha.. men ja klagar inte för jag vet ju om de, men hädanefter blir de ut och gå en hel del mer och kanske hålla sig till de där snasket och allt på helgerna.. men om de finns kvar på måndagen då, får man inte äta de då? Hmm.. Måste nog oxå köpa lite mindre mängd då kanske.. Samtidigt som ja skriver så står jordens godisskål brevid mig och hindrar mig inte från att stoppa handen och ta de där söta.. Ja vet jag är sockerberoende.. men jag tror att anledningen lite är för att allt mitt thedrickande har gjort att jag har en och annan sockerbit för mycket i, så kanske ska dra ner på de oxå.. Men men jag njuter ju verkligen när jag äter de iaf ;) Och jag vet jag är inte tjock, men man ska vara nöjd med hur man ser ut, och på den fronten så inte just nu.. Men och andra sidan så tror jag de är en uppätning inför sommaren för då kommer jag inte ha tid iaf, för då kommer jag jobba häcken av mig, och de börjar nog redan imorn.. Låter inte de som ett bra resonemang oxå? Fast ja ska faktiskt ut och gå en vända idag de behöver jag i vilket fall som helst..

Annars, ja har ju haft en trevlig helg hos mamma och pappa, ikea och ja allmänt trevligt och skönt och bli ompysslad lite, ny taklampa införskaffad till sovrummet, blev mycket bra :) Och alldeles nyss prata jag med söta fröken från glada Huddik, och på onsdag så ska jag äntligen träffa henne igen!! Längtar!! :)

Tog på mig och jobba midsommarafton till tre, jag har ändå inte något för mig så kan lika gärna jobba.. Skulle vart förbi systemet oxå, men men en annan dag.. Ska ju ändå jobba midsommardagen så då tyckte jag och min ekonomi att jag kan lika gärna ta fredagen oxå, sagt och gjort..

Nej nu väntar jag på bilmekanikern som ska kolla bilen bakom ratten för idag när jag starta så rök de från ratten, och tydligen ska de inte vara bra, men va vet jag, ja är ju blond haha..

Fick en kommentar idag att jag såg ut som Linda Bengtzing, de tar jag som en komplimang :) Tack!

Nej inge mer ovettigt och skriva nu så tillbaka till balkongen njuta av den lilla sol som finns och vänta på och se vad som kan vara fel med DajmPolarn..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0