dålig dag, men imorn då..

Sendrag kommer för att man har saltbrist eller för att man har druckit för lite bara så ni vet.. I mitt fall så är de både och tror jag.. kan till och med tänka mig att sömnbrist har något med det att göra, har även utvecklat någon form av deppristionsklining.. Eller jag vet inte om de kommer därifrån men jag chansar på de, och är de någon som borde få en stressfaktur just nu så är de verkligen jag.. Men de är väl bara vinka och se glad ut..

Annan notering är att min granne ser ut som en ung dr. Alban, bara så ni vet.. Inge illa menat men tycker de är lite roligt noterat, hello africa tell me how you doin..

Åskan har lagt sig iaf och nu när sängen snart kallar så börjar de spricka upp, är de inte typiskt på den dagen man är ledig.. Vet ni att de är lååånngggtt till september och min efterlängtade semester?? Just nu en aningen för långt, och tanken av att jag lär i veckan sätta mig ner och göra en förhandsorder på kräfter till vecka 31 skrämmer mig lite, hur mycket kräfter bör man ha?? Jaja.. de blir säkert bra.. Mycket nu..

Imorn ska jag även försöka ta mig till jobbet en timme tidigare, så de blir tidig säng idag, makaronerna är på kokning till matlåda.. Fläskfilé makaroner och Bea.. Jaja de funkar alla gånger..

Skulle vilja vara vaken hela natten och spela musik på högsta volym, varför? Bara för att jag kan..

Tredje inlägget idag jag vet, och ytterligare inte nå mer intressant heller, mer än att den här dagen har varit hemsk och jobbig, men hoppas på att imorn blir mycket mycket bättre, de måste den helt enkelt.. Men man får ha sånna här dagar helt enkelt, de är ok.. och de är helt ok och vara lessen, helt ok att må dåligt för när man väl kommer så långt ner så är de bara och klättra uppåt och de måste vända... Tackar alla för alla hjälpande händer, de är tur man har sina vänner ändå.. Vad skulle man göra utan dem?

Nej tomt i huvudet nu.. Lite musik och sen toksova, utvilad imorn låter som en alldeles strålande plan tills imorn faktiskt..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0