Flytta?..

Jaha ny dag nya möjligheter var de inte så? Följde med en vän till Ikea igår, och kom hem med två filtar så jag gjorde av med hela 26 kronor på Ikea, är inte de bra jobbat så säg.. Mitt i allt så har min bror ringt och visa sig att han oxå var där med sin tjej, mycket trevligt och se minstingen igen!! Saknar hela min familj ofantligt mycket, så ibland börjar huvudet fundera på om man verkligen inte skulle tagit och packat sina väskor och flytta hem igen.. Och egentligen varför inte? De är ju absolut inte något som hindrar mig alls längre.. förrutom mina vänner mitt underbara jobb, och min fantastiskt bra lägenhet.. så nej inte än helt enkelt..

Idag var det bastu i sovrummet när jag vaknade.. Förstår inte riktigt hur de kan bli så varmt så fort? De var ju inte ens sen morgon.. Men och andra sidan är jag ju vaken nu och kan vara lite produktiv, för de skulle behövas slängas i en tvätt, diska städa och tvätta bilen, och en massa annat dumt, som inte ens är roligt och göra när man är själv och ledig.. Varför fanns de ingen och fika med idag då? De är ju jätteskönt och ha en dag ledig mitt i veckan, men de ska ju vara till för att avsätta lite fikatid oxå.. Men men kan ju faktiskt vara skönt en sväng och bara vara mig helt enkelt, och göra som min kära arbetskamrat säger, att faktiskt vara ledig när man är de.. Kanske ska ta till mig de tipset?..

Hade en massa saker som jag ville skriva men de verkar som helst bortblåst just nu..

Nej göra nått..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0