jobbig dag..

När man går ut på balkongen och ser att folk bara står och väntar på att åskvädret ska dra in då inser man hur mäktigt de är med åska.. Tände hela lägenheten med ljus för att distrahera mig från ovädret, då åska är de väder jag gillar sämst.. Är helt enkelt rädd för de vädret och de är så mäktigt att man inte kan göra någonting.. Spelade musik från mobilen och lag en passians några gånger.. Idag är verkligen verkligen inte alls en bra dag.. Idag bara rinner tårarna hela tiden, och ja har väl väntat på den här dagen ett tag..

Jag vet inte vad jag ska göra åt saken heller de får vara såhär just nu helt enkelt..

Såhär har jag de iaf i vardagsrummet just nu.. Lite suddig bild men men..


Tycker självklart att jag har de mysigt med massa tända ljus och huvudsaken att jag är nöjd..

Idag är helt enkelt en sån dag som jag borde ligga under täcket och inte göra nått.. men men..

Tar en bild på en av de finaste ungarna som finns oxå från Glada Huddik..



Även om jag känner att jag är grymt sliten så får den här bilden ändå mig att le och känna mig en aning lycklig..

Melanie Fiona spelas med Mondag Morning, grymt bra låt.. Jag passar på att göra ingenting och de gör ingenting om de blir lite tårar idag.. de måste komma ut någon gång..

Saknar nå grymt mycket..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va mysigt du verkar ha de =) har du flyttat till blge??? ta hand om dig!!!

kram

2010-06-06 @ 18:03:40
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0