Klippt och middag..

Ledig idag och solen skiner!! :) Gillas mycket! Igår var en härlig dag, först lite jobb, eller ja lite övertid oxå, och sen åkte jag upp till den där byn som gud glömde och träffade två av bästa tjejerna :) Klippte mig, en hel del.. :P och sen var vi ut och åt väldigt god mat, pasta med Oxfilé på skutan, mycket bra, stor eloge till kocken :) Nu sitter jag i en lägenhet här då jag sov över och unna mig lite vin oxå, och ska snart gå och fika med ett gammalt gäng sen förr och allt känns precis som förr.. bra eller dåligt jag vet inte, men idag gillar jag de, och jag är på topp just nu helt enkelt och får njuta av de en sväng.. dags och fixa iordning håret och se om jag lyckas få till de som bästaste frisören gjorde de igår... tveksamt men ska ge det ett försök..

Skönt med ett positivt inlägg känner jag..

Ha en bra dag!

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0