Ledig dag..

Idag har jag huvudvärken fom hell.. Men jag tror att jag drack alldeles för lite vatten igår när jag och bästa arb.kollegan och vännen gick ut och gick och träna lite smått.. Så får väl skylla mig själv helt enkelt.. Men försöker åtgärda de idag med och dricka lite mer, så kanske de går över.. Men de är iaf jätteskönt att ha börjat röra på sig lite, äntligen och när man väl kommer igång så går de ju så mycket lättare, de gäller bara att ta sig i kragen och ha tiden, vilket är lite jobbigt för oftast när man kommer hem från jobbet är man så trött men de gör gott iaf.. Så tror faktsikt jag ska ta och införskaffa mig ett par ut och gå skor för de jag har nu är inte i de skönaste laget..

Har en massa saker som jag borde göra idag, men har diskat redan och bäddat sängen, så känns som om tvättvikningen får vänta en stund, för just nu orkara jag inte riktigt. Tog mig även en sovmorgon idag, vilket var jätteskönt :)

Nu väntar jag bara på och få ett sms eller samtal från Glada Huddik tjejen och se när vi ska ses idag, ska bli så himla roligt och träffa henne igen! Så skönt att vi ändå har lyckats setts typ en gång i månaden sen hon flytta, och de hoppas jag håller i sig oxå, för hon är saknad när hon inte bor här längre.. De är ju visserligen ett avstånd och åka, men de går rätt fort och jag har ju bil, så de gäller bara att ekonomin och tiden passar in :)

Nej om jag skulle ta och hämta ett paket och sen göra nå vettigt..

Hitta en sida igår där man designa sina egna converse, och jag lyckades få de precis som jag ville, men då skickade de inte över USAgränsen just nu så jag får vänta lite eller hoppas på att jag springer in i sådana på stan, vilket inte är så troligt..

Apropå stan, så verkligen älskar jag och bo i stan, passar mig perfekt! Den enda nackdelen är att jag inte har fler vänner som bor här, men för övrigt, perfekt, trivs som bara den.. :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0