Nerverna utanpå..

Varför utsätter jag mig och min kropp för saker jag inte tycker om?? Har precis sett ett avsnitt av Fringe, och jag blev så himla rädd så jag höll på och ha sönder skålen med chips och fötterna på soffan.. usch.. men de var ju himla bra, frågan är ju om jag vågar se ett avsnitt till.. ?

Lyssnar lite på Christina Augileras nya skiva, Bionic, eller skiva, jag lyssnar ju på Spotify.. En hel del bra låtar faktiskt.. Lite party låtar.. Textutdrag från I hate boys; I hate boys, but boys love me. I think they suck and my friends agree.. Haha..

Har druckit mig någon kopp the och ätit chips suttit på helspänn och vet helt ärligt inte om mina nerver fixar ett avsnitt till.. usch de blir så man blir så rädd så man mår illa, inte bra.. Borde se något att skratta åt ist.. Men jag vill ju så gärna se ett avsnitt till, men chicken som jag är måste jag se något roligt efter annars kan jag inte sova och måste ha lampan tänd.. haha, sant faktiskt..

Idag undrade jag varför jag har bosatt mig sju halvtrappor upp.. men och andra sidan så är de absolut ingen insyn, och igår när de plinga på dörren så tacka jag pappa en extra gång för han satte in titthålet, för även om personen som plingar hör att jag kommer så behöver jag inte öppna om jag inte vill, och denna person hade block och penna så antingen hyrsegästföreningen eller tv-licens eller nått sånt och när jag inte känner personen så blir jag lite nojjig, för kan gärna vara en man med pistol, snanolikhet inte, men ändå.. Jag vet ju inte vem de är och därför låter jag helt enkelt bli och öppna.. ska nog sätta dig en lapp där de står ingen idé och plinga jag öppnar ändå inte för folk jag inte känner.. bra idé där..

Fresten resan till hösten är bokad och ska betalas in första på måndag, med hela familjen drar vi till Zakhyntos, ska bli intressant och trevligt, bara sådär 13 veckor kvar till semester.. känns toppen!.. men långt bort.. de är så himla mycket hela tiden och visst ibland när man har ansvar så blir inte jobbet lika roligt för de är så mycket och tänka på, men någon vecka till så hoppas jag att ja kommer in i det och bara jag överlever midsommar och de beställningarna så tror jag att jag fixar allt.. men bara vänta och se..

Prata om skor idag på jobbet, skoförsäljningen hade gått upp sådär sex eller åtta procent, och jag kom fram till att i juni månad har jag köpt tre par skor, undra om jag har hjälpt till att öka försäljningen? Men vaddå man ska väl ha ett par skor för varje tillfälle och jag älskar skor och de hade varit en trevlig sak att hobbya med.. Designa sina egna skor.. varför inte.. undra om de finns någon hur man gör egna skor kurs här i kring tro.. Jag kanske inte köper dyra märkesskor men de spelar inte sån stor roll, ett par skor för varje outfit.. Mamma sa, du behöver ju faktiskt nya skor, och då menar jag INTE sånna med klackar.. undrar varför hon sa så haha.. men skämt och sido så har jag faktiskt inte så många par, närmare 20 25 kanske, och då är inte alls alla med klackar.. så de så.. :)

Nej nu ska jag ladda för ett till avsnitt, lugna nerverna först en aning bara suck.. 

Mia. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0