SEMESTER!

Usch tror inte att min kropp vill vara med just nu.. inte alls faktiskt.. Men kan bero på sen frukost och ingen lunch överhuvudtaget och en aning lite sömn kanske..

Känner mig just nu efter en promenad till Dollar helt slut.. tror bestämt att jag behöver sova lite middag innan gäster kommer.. :) Har inhandlat mig en blomspruta så jag äntligen kan DÖDA mina bladlöss på jordgubbarna så jag får friska plantor igen, frågan är bara hur mycket medel måste ja ha till vattnet?..

Tror bestämt att en semester skulle sitta lite fint :) Men ledig helg får väl duga helt enkelt.. Ja får ta och planera in en semester i sommarn nästa år ist.. Helt enkelt..

Jaha ett ryck innan sovningen..

Allmänt dravel men men..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0