Skattepengar..

Jag har bestämt att man får äta ostbågar till lunch även om man åt de till middag igår de är helt ok..

Dagens dag igår var en blandning av glädje och katastrof! Mina efterlängtade skattepengar kom som förövrigt snart är slut men men de blev en resa iaf och fick pengar till de och lite annat smått och gott, klippning tillexempel.. Mitt uppe i mitt glada besked så pratar jag med mamma i telefonen och efter ett tag så dör den, och den tvärdör, vägrar att starta.. Helt galet va knäppt att vara helt utan.. Sagt och gjort var ju inte mer än att gå till kupolen för och se om de kunde hjälpa mig.. Och jo visst, mobilen är inskickad för reparation och ingen lånetelefon att lämna ut.. Blev både arg och lessen, men fick glada beskedet om att de skulle ta två till fyra veckor och att de skulle ringa mig när den var lagad, så då gav jag svaret tillbaka, om jag inte har någon telefon hur hade ni då tänkt att ni ska höra av er om och berätta att den är klar?! Så idag ska jag få en lånetelefon förhoppningsvis, även om jag har fått min gamla gamla av herrn så ska jag ha en helt enkelt för servicens skull! Idiotgrejer...

Men sen skulle jag ju även shoppa lite, och flipflopsen jag vill ha finns inte längre att få tag i, nya sandalerna som jag har likadana fanns inte i min storlek och ja inte alls min dag helt enkelt..

Men däremot har jag faktiskt äntligen bokat biljetter till Grease i leksand den 1 oktober som jag så gärna vill se, och ska hämta ut dem idag.. Kanske känns en liten smula konstigt över allt men de är ju jag som bestämmer över mitt liv så de får bli såhär, kan inte tänka mig nån annan som skulle passa bättre i de här sammanhanget heller..

Ibland känns de som om att göra andra lessna är min grej helt enkelt.. Och igår var inget undantag.. Så ja.. Jag hoppas att alla erfarenheter man får stärker en och gör att man blir en bättre människa, och hoppas att de är så oxå.. Men ja.. ja kan inte säga mer än så helt enkelt..

Mitt liv är så konstigt ibland oxh jag vet själv knappt va som händer men ska de inte vara lite spännande och leva då? Och man kan helt enkelt inte vara lycklig jämt.. tyvärr..

I´d rather be with you snurrar på här i högtalarna med Joshua Radin tror ja de va.. mycket bra låt..

Och just de handla en sjal, om ja inte missminer mig nr 23 till samlingen.. :P Men ja ville verkligen ha den och de var faktiskt lite tröstshopping..

Nu ska ja plantera mina blommor hoppa in i duschen och prova min nya plattång.. ha en bra dag..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Öj jag ska också boka biljetter till Grease =)

2010-06-09 @ 21:45:43
URL: http://rebekkaz.blogspot.com
Postat av: sanna

Du är värd ALLA sjalar som finns! kram

2010-06-10 @ 18:29:14
URL: http://www.jonssanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0