Stan, underbara stan!

Har precis haft besök av två underbara vänner, lite sallad och allmänt kackel :) Mycket trevligt, gillas mycket och de är synd att de blir så sällan, men jag vet de är sommar och då jobbar de häcken av sig bokstavligt talat.. :) Så vi ses väl i september igen, då deras liv kommer igen :) Mycket trevligt att de kom och hälsa på om så bara för en stund :)

Jag verkligen älskar att bo i stan, nackdelen är som sagt att de är så sällan man träffar sina vänner, jag har ju någon som bor här, men de är sällan man fikar eller hälsar på oavsett, skulle vilja att fler av mina vänner bodde här, men tyvärr, och de lär väl inte inträffa heller, tyvärr.. Men förrutom de så älskar jag verkligen att bo i stan!! :) Trodde jag aldrig, men jag stormtrivs verkligen :) och när man saknar sina vänner extra mycket så finns ju faktiskt tack och lov mobilen och de är inte längre än ett samtal bort.. Dessvärre är de ju så himla synd att vissa vänner som bor här träffar man aldrig.. men men man kan väl inte få allt antar jag..

Solken är väl på ingång, men de är ju klart för de är bara några timmar tills man ska sova, så då är de väl klart att de ska skina upp för att åter imorn jobba igen.. men men bara två dagar kvar av denna vecka, så de känns faktiskt helt ok.. Sen blir de Festival, för hela slanten, eller ja två dagar och jag vet inte om jag är så upplagd för festivalandet, men ja ser framemot och se lite band och umgås med några av de bästa och bara njuta av sommaren, för vad jag har hört ska lördagens väder bli toppen, så de känns helt ok faktiskt :)

Ska snart dra ner på festivalområdet och hämta banden för fredag lördag, samt utnyttja till att få en promenad, och de var ju några dagar sen, man får inte lägga av med de nu när man kommit igång, de vore ytterst dumt, har till och med fått en komplimang om att jag fått en fastare rumpa ( i påklätt tillstånd) så de känns faktiskt helt ok de oxå, och när jag tänker efter på de så är de nog så oxå :) De tackar vi för och tackar världens bästa tjej för att hon dragit ut mig på gång och lite hemmaträning, kan inte annat säga just nu att ja är rätt nöjd :)

Nej göra sig iordning och njuta av sista dagen i juni, sommar säger ja bara, and i Love it! :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0