You lost Me...

Sitter och har recis fått i mig frukost.. Var egentligen inte hungrig då jag konstigt nog är fortfarande mätt sen middagen igår.. Jag var på "dejt" med min käraste arb.kollega, som för övrigt är en av mina bästaste vänner.. Och vi åt tre rätters drack något glas vin och senare på kvällen såg vi en film med lite chips och läsk.. Skit kände mig som en uppsprängd gås när jag kom hem, men mysigaste kvällen på länge och välbehövligt, disskuterade en hel del saker och pratade om en hel del.. Välbehövligt måste jag säga! Och när jag kom hem vi tolv någonting så var jag så trött så jag trodde faktiskt att jag skulle kräkas.. Men inte så konstigt egentligen efter denna vecka och efter denna huvudvärk som jag har idag.. Fruktansvärt jobbigt.. Men de går väl över sen antar jag..

Sitter dessutom och laddar för att bädda sängen slänga i en tvätt och faktiskt hoppa in i duschen och göra något vettigt.. Har lovat nästan min arb.kamrat (en annan) och ha med mig rabarberpaj imorn så jag antar att jag lär ställa mig och fixa ihop en sån, men denna gång ska jag gå efter bästaste receptet på den, så jag inte misslyckas.. Men tack och lov så går de väldigt fort att göra en rabarberpaj så ja ska väl inte gnälla egentligen och ska väl känna att skönt att jag inte lova baka bullar eller något sånt annat dumt..

Har tänkt på en hel del grejer när de kommer till vänner... En hel del som jag absolut inte vill ta upp här av olika anledningar.. Men ibland funderar jag hur vissa "vänner" fungerar, och varför allt ska krånglas till de och kompliceras, en hel del missförstånd, iaf när de kommer till tjejkompisar vilket tjejer är experter på har jag märkt, jag säger absolut inte att jag är bättre.. Men vad hände med ärligheten och pålitligheten? Nu säger jag självklart inte att alla mina vänner är såhär, och jag har koll på vilka mina riktiga vänner är, och en riktig vän finns där oavsett.. Oj, nu kändes de helt plötligt som om jag gjorde ett påhopp på någon, absolut inte.. Jag har bara funderat över hur vissa människor fungerar ibland.. Jag har faktiskt lärt mig att jag inte kan säga allt till alla, utan att ibland måste man tänka sig för lite.. Och även om man har gjort misstag så lär man sig efter det..

Nog om de, fast jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om de där, man kommer inte på något bra sätt att formulera mig.. Lyssnar på Christina Aguileras låt You Lost Me.. Blir lite nere när jag hör den, men oxå så ger de mig lite mer förstående över att allt inte är bra jämt heller, skenet kan bedra heter de väl.. Har även en förmåga att spela riktigt bra poker när de kommer till mig själv, jag är skitdålig på och ljuga när de gäller saker, jag kan inte helt enkelt, men när de kommer till mig själv och säga om hur jag själv mår, så är jag riktigt duktig på att spela poker på de.. De tog min doktor ett och ett halvt år innan han kom på och fråga att du mår inte riktigt så bra som du säger va?.. Hade de varit sol ute idag, så kan jag direkt säga att jag skulle ha mått så mycket bättre.. men när de är mulet och grått så tänker man lite mer på de..

Saknar några av mina vänner faktiskt och jag önska att ni fortfarande fanns i närheten av mig, även om livet ändras och man går olika vägar, så önskar jag att ni fanns kvar..

Lite dålig kvalité men här kommer iaf You Lost Me..



Nej nu ska jag sätta lite fart och göra nått..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0