motionerat..

Måste säga att jag är riktigt imponerad av mig själv och vill skryta lite.. Jag har motionerat i 45 minuter i blge efter kl åtta starkt jobbat av mig, med en isiaschnerv som ligger tok ikläm och efter kl åtta.. Bra jobbat.. Man vet inte om man kan lita på den här staden alls.. Men man måste ju våga eller hur? Imorn vet jag faktiskt inte om jag kommer ta mig upp ur sängen då nerven gör förbannat ont, men en arb.kollega sa till mig att man ska göra situps för att strecka ut de musklerna som är kring så att de inte gör lika ont, så sagt och gjort 20 situps efter motionen mycket bra gjort av mig.. Och man blir ju så trött, perfekt när man ska sova och försöka få en god sömn som är lite längre än fem timmar..

Färdigskrytet..

Nu dricker jag the, bubbelvatten och äter ostbågar, för jag kan ju inte bara vara nyttig helt enkelt.. Och jag vet att om jag ska fortsätta motionera om de blir så så vet jag att jag kommer tappa en hel del vikt, brukar vara resultatet och då lär jag spä på vikten lite efteråt.. Bra va?.. :)

Jag hade något jag ville ta upp men jag vet faktiskt inte va de var.. något som jag funderat över iaf..

Har i stort sett nästan varit själv i två dygn nu, vilket är på ett sätt lite skönt och vara själv, men fruktansvärt tråkigt och väldigt väldigt ensamt.. gillar inte alls riktigt.. men igår var de ju en mindre bra dag och idag är lite bättre.. Men men de blir så ibland..

Nu är de läggdags för min del iaf.. sista dagen innan en ledig dag, känns skkönt och jag slutar ju två imorn så.. :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0