10,9,8,7...

Andas, ja blir galen.. Helt hysteriskt vansinnig.. men de är bara och andas..

Ja ger alla som har barn därute en stor eloge för att de fixar de.. En STOR! Speciellt till glada mamman i huddik, för att hon fixar två barn!.. Men de är väl bara att andas och ta nya tag helt enkelt..

Men men nog om de.. söndagen har varit söndag helt enkelt.. och nu lyser ju faktiskt solen igen, vilket känns lite bättre, då kanske de blir lovande väder imorn, kanske iaf.. och ja som ska byta ruta på bilen på onsdag hoppas på vår, så ja inte stå och skrapa nya rutan och bilda massa onödiga märken på den.. De vore skam.. Men de blir säkert bra, de blir iaf en ren ruta..

Nu ska ja ta rätt på maten och andas en sväng..

Mia.

Kommentarer
Postat av: E

Haha! Men tack då! :D Kan ta och meddela att jag vill kasta ut mina barn ibland... det är fruktansvärt frustrerande mellan varven. Grejjen med att man fixar det är nog för att de är så förbannat underbara!! Och i mitt fall har jag mer tålamod än karln eftersom de är just MINA barn... (han har ju bara 1,5 barn liksom... :D) Antar att det är ungefär så i ditt fall också... fast omvänt... typ... Ja, du fattar antar jag! ;) kärlek

2010-03-22 @ 10:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0