25 minutes..

Just nu ljuder 25 minutes ur högtalarna med MLTR :) Var så himla längesen ja hörde den, och den kan gå om och om igen, men varvar lite med annan musik för att ja inte ska tjata ut något helt, för inte skulle väl jag haha.. :) Äter Flygande Jacob till lunch och har riktigt tråkigt, ska åka iväg och kolla sommardäcken tror ja snart.. sen förbi jobbet en sväng och fika lite, chefen fyller år, och han blir så lessen jämt när han missar fika så ja tar med mig sockerkakan jag bakat, även om ja inte vet om de går hem, men ändå :) Har varit riktigt tjejig idag, då jag har spenderat en och en halv timme på mig och göra iordning mig, vilket var sjukt längesen, ja kan inte ens komma ihåg då ja spenderade så mycket tid framför spegeln.. men ibland lär man väl göra de oxå och ta fram den extremt tjejiga sidan antar ja.. Så de blev till och med smink idag.. och ögonskugga, de är nått fel på mig idag, eller så är de för att ja faktiskt har så sjukt extremt tråkigt :)

Ja ni.. Inte så mycket mer att tillägga just nu.. ska sjunga med lite av The winner takes it all tror ja och fortsätta lalla får se om disken lockar eller inte haha..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0