bord och stolar..

Har slutat jobbet för en timme sen och bara sitter och är.. Min hjärna är lite överhettad och den behöver lugnas ner och bara vara ett tag, får inte plats mer nu tror ja.. Pratade med mamma alldeles nyss och så skönt och höra de hon säger om saker och ting oxå, de är ju ändå mamma.. :) Alltid bra och få tips och råd, och oftast så säger hon så som ja redan tänker och de känns jättebra :) Min mamma är väldigt bra helt enkelt..

Bordet och stolarna blev toppenbra, lägger upp en bild..

Ja tycker de blev kalas bra och stolarna blev jättebra.. nu är de bara i stort sett en matta och en till möbel som saknas sen är vardagsrummet helt klart :) Denna gång ska de inte ta tre år innan ja är helt nöjd :)

Nej nu måste ja tvätta och göra mig iordning innan jag och tjejerna ska åka till lagret.. Hade en jättebra sak och skriva men totalt glömt bort va de var..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sjukt jävla snyggt!! :D

2010-03-05 @ 15:56:18
URL: http://rebekkaz.blogspot.com
Postat av: Erica

NICE!! :D

2010-03-06 @ 19:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0