Börjar känna mig friskare.. :)

Fyra inlägg igår.. de är mer än va ja har hunnit gjort de senaste veckorna.. har haft en aningens fullt upp med allt känns de som.. Försöker få allt i mitt huvud att gå ihop, vilket inte alls är de lättaste ibland men ja försöker iaf.. De är så mycket som ja skulle vilja skriva här, men vet att de finns opassliga själar som läser de här, och fel sak i fel händer, blir inte alltid rätt.. eller snarare de blir aldrig rätt, hur man än vrider på de.. så ja låter bli me respekt för mig själv haha.. :) Ni som känner mig vet ju iaf hur läget ligger till så.. men ibland kan de vara skönt att bara skriva av sig..

Har försökt fått tag på mamma två dagar i rad, men igår var de personen ni söker är på tjänsteärende.. och idag var de personen ni söker är ute och återkommer.. Hon har de rätt fullt upp, men inte så konstigt me tanke på "nytt år" och semestrar och sånt och löner som ska fixas.. så får väl prata me henne i helgen då, för då är hon defenitivt där ja vet var hon är, hemma! :) Tänk om ja oxå hade kunnat jobba med bokföring, de hade varit toppen, men får se till att sikta på kursen i höst ist..

Apropå jobb, så har ja märkt att av alla hur många vänner ja har på fb, så är de bara jag och mina arbetskamrater som längtar till jobbet, är inte de konstigt? Men samtidigt är de inte så de ska vara oxå? Ja gillar verkligen verkligen mitt jobb, och de är klart ja blir glad av att vara där och har världens positivaste gäng, nästan jämt, ska man inte gilla jobbet då? Visst lönen är ju som i stort sett vilket annat företag som helst och ingen dör väl av en krona mer eller två, men ja jobbar hellre där ja stortrivs än och har bra lön och inte trivs alls.. Veckan som kommer blir dock lite mycket, men de ska nog gå bra, 6 dagar och kurs en dag ledig söndag, men de är ju nästa vecka så vi börjar me den dagen ja ska jobba imorn.. känns surt och ha varit sjuk då ja missa hela veckan.. men men då får ja se de som att ja har gjort mitt för ett tag framöver.. tummen upp..

Imorn ska ja äntligen träffa kära fröken igen och hennes dotter, plus man! som ja längtar :D Alltid positivt och träffa henne! Så de ser vi som en positiv avslutning på veckan, bör även ringa och boka in en kurs innan presentkortet på make-up store går ut, vilket är om två veckor.. så vi får se va ja kan fixa till.. :P

Nej nu ska ja slänga i en tvätt och försöka sanera mig själv lite.. duschen låter som en toppenidé.. återkommer sen eller en annan dag.. :)

Mia. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0