De är världen och den försvinner..

Passar på och göra om texten lite..

And heeeeeeee bringing me in, checkin me out, making me glorious..

Andreas Jonsson - Glorius

Just den låten som spelas just nu ganska högt.. :) Men den är bra och min arb.kollega skrattar högt åt mig när ja ävl försöker mig på och sjunga den på jobbet.. haha..

Just nu är de paus i Fringe tittande, (finns inge mer avsnitt så ja får vänta till i höst) tvättande och diskande.. Ska snart ställa mig vid spisen och göra korv och makaroner.. inte världens mest glamorösa mat, men de funkar riktigt bra idag :) Borde passa på och köra en maskin till när jag ändå håller på men ja tror visst ja har platsbrist.. :)

Nej inge vettigt och skriva så ja lallar på en sväng..

Och de är kärlek och de är vindar, de är ögon och de tindrar..

Markoolio och Linda Bengtzing - Värsta Schlagern

Nej flummat klart.. matlagning på g..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0