Det står ju mitt namn på..

Idag har ja jobbat en sväng, dock fyra och en halv timme totalt då jag varit på frukten och byggt gavel.. Men ja är helt slut i hela kroppen och undrar om ja egentligen behöver en ledig dag till eller två.. Sen blev de lite shopping.. eller ja shopping är att överdriva, men torkarblad som ja ska byta när ja hämtar bilen med en förhoppningsvis hel ruta på onsdag, som ja längtar, tråkiga pengar men behövs.. verkligen.. Sen gjorde vi en god middag, wok med färska grönsaker, underbart gott om ja får säga min mening, en favorit som kvalar in på plats nr 1 och en halv.. ja ja har lite svårt de är lite delade meningar ibland, men pommes me korv slår nog allt ibland.. Ja ja vet ja gick hotell och restaurang och de är inte någon gourmet mat direkt, alls, men sjukt underskattat och sjukt gott, iaf enligt min mening.. Lätt och fixa mat till mig me andra ord, fast ja vet finns vissa som tycker ja är lite kräsen ibland, men vaddå man vet väl va man vill ha eller? ;P Så återkommer den ständiga frågan, varför nöja sig med näst bästa när man kan få de man vill ha och de bästa? haha :)

Vill verkligen ha de där huset, ja vet de ligger himla fel, men de står mitt namn på de, de bara gör de.. så då är ju frågan är Mockfjärd verkligen så fel?? Verkligen?? Ja ja vet att de är fel, men de är ju BARA 1,2 mil från jobbet.. de är väl inte så farligt? Mitt huvud har ständig beslutsångest, men då är ju frågan återigen, varför nöja sig med de näst bästa? Överväga för och nackdelar, Ja huset är perfekt, lite grejer som byta köksluckor och byta kakel i badrum, men inge brådska, så de är inte hela världen.. De är verkligen de huset ja vill ha.. Nackdelar, vill ja verkligen bo därute? Visst finns ju en affär, men är de inte lite åt fel håll? Och va ska ja exakt med 6 rum till? Hur ska ja fylla de med möbler när ja knappt fyller de här? Men återigen, de är ju verkligen perfekt, och är de verkligen så farligt med 1,2 mil? Verkligen? Haha ja ni förstår hur tankarna går.. Men så vet ja ju att antagligen så kommer huset gå en bit över utlagt bud, och då blir de för mycket pengar.. Jaja.. Ja vill iaf ha det punkt slut.

Ja ja vet inte om de är någon som är intresserad av mitt dravel om de här, men ja vill VERKLIGEN ha de där Huset, de står ju mitt namn på de till och med.. suck..

Imorn blir de jobb heldag och sen ledig onsdag torsdag fredag som de ser ut, så vi får väl se helt enkelt om schemat ser ut likadant i slutet av veckan.. 

Nej nu väntar ja på Desperata och ska göra mig en god kopp the.. 

Mia. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0