Dravel..

Jag har fått en kommentar av min kära fröken från huddik och jag ler varje gång jag läser den :)

Har fått i mig lite mat nu iaf, levt på godis i stort sett hela dagen så nu är ja faktiskt lite arg på jesus att han var tvungen och gå och dö så jag var tvungen till att ha godis hemma denna vecka men men.. ja får väl överleva de helt enkelt.. j**la jesus.. tur att du bara dog två gånger om året, annars skulle ja ju få äta ihjäl mig på de där söta.. Jaja nog om jesus... Huvudvärken verkar släppa lite iaf.. En aning, men d eär ju så när man inte sköter maten som man bör, chips till middag igår och godis och frukost och lunch vid tolv idag, kan bara bli en sak, så egentligen borde ja sätta på mig glasögonen, men då brukar hela världen bli så himla stor, tror de är för att ja inte använder de så mycket annars.. hmm.. tål att tänkas på, men de är ju bara i vägen.. oftast..

Har ägnat mina blommor lite kärlek idag, lite iaf.. ja har klappat lite fint på dem och sagt att de blir bättre, så de inte ska vara så hängiga men men..

Skulle egentligen ha druckit the nu med min vän, men hon mådde inge bra, så de blev inställt, igen.. Så som vanligt när man planerar något och de inte blir av så känns de som om hela dagen är förstörd på något sätt..

Ja men de är väl inte mer än att planera och faktiskt åka och inhandla den där jorden då och så får vi väl se vad som händer sen.. helt enkelt..

Här är iaf en bild på sovrummet med väggorden som ja lyckats me lite knep och knåp och få upp..



Så va tycks? De fanns en större variant som ja egentligen ville ha, men när plånboken och jag inte är överens så får man helt enkelt kompromissa.. Och såhär med lite eftertanke och tittande så känns de faktiskt riktigt bra :)

Nog om de..

Var något väldigt viktigt och intressant jag skulle skriva här.. hahaha visst hörru.. men de var något ja skulle ta upp iaf.. hmm.. guldfisk, guldfisk..

Pratade med min mor idag i en timme och kackla igen lite, så de kändes bra iaf, och på lördag åker ja ju hem till päronen och firar eller ja inte firar men vi kör lite påskhelgsgrejs.. Påskägg.. Eller de är väl egentligen bara en anledning till att åka hem antar ja haha.. :) Får se om ja får me mig en pojk på tåget upp på söndagen, men de visar sig, de skulle vara trevligt iaf :) och självklart ställer ja upp på de, utan att blinka! :) De är väl sånt man gör för sina vänner om de behövs? :)

Nejhej, blomjord var de ja..

Mia.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ledsen att säga det, men jag är rädd för att Jesus bara dog en gång va!? Om du vill skylla på något för att få vräka i dig ohumant mycket godis, mat och annat onyttigt fler gånger än en gång om året (hahaha) så får du nog säga att det var för att Jesus föddes två gånger! (på den tredje dagen återuppstod han...)PUSSSS!

2010-03-30 @ 21:07:49
URL: http://eyesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0