Idioti..

Usch fick en tidning nerstoppad i brevlådan idag, typ amor eller amos eller nått i den stilen tittade väl igenom för tänkte att ja man bläddrar väl igenom, och sen så stod de om ett något som retade upp mig ganska rejält den som äter chips till lunch är en syndare i frosseri.. Men hallå! Tidningen handlade tydligen om livsstil eller något sånt eller om livets frågor så stod de ja.. men va fan, bad ja om den tidningen, blev riktigt upprödr faktiskt ge den till dem som vill ha ist.. Så de ja tänkte skriva först var att chips är väl en bra frukost.. men tydligen så är ja en syndare då haha.. idioter!

Skulle kunna skriva massor om religion, men då ja bara blir arg och upprörd och tycker de är helt idiotiskt att någon ens skulle gått på att gud skapade jorden på sju dagar.. Gah.. Och om de nu ens fanns någon Gud, sket han fullständigt i världen sen då för att vi råkade komma på själva hur man gör vapen och allt sånt skit, och säger till alla andra, nej men vaddå, de är inte min jord.. eller dog han under tiden? Och om han nu fanns varför händer de så mycket djävulskap, var de för att han helt plötsligt fick j**vligt tråkigt och tänkte men om ni tror på de här så får ni tro på de här, och sen får vi se om ni kan hålla sams.. Idioti! Men vill ni tro på att Gud skapade jorden på sju dagar och alla djur och sånt, de är väldigt konstigt att människorna överlevde alla dinousarier, eller ja just de de fanns ju inte heller.. Ja men varsågod då får ni tro de helt enkelt.. Som ni kanske märker är ja inte ett dugg kristen och ja tänker förmodligen aldrig bli de heller, finns inget som lockar mig me den där religionen, något som ja dock finner underhållande är att folk verkligen går på de där.. Fast de tycker väl att ja är lika dum i huvudet oxå så då var vi väl kvitt då.. De ja enda ja faktiskt tycker är att religioner skapar krig och annat dumt.. Färdigdisskuterat..

Jaha.. Sovmorgon idag vilket ja i normala fall brukar sova till halv tolv typ, men inte idag, för idag så tyckte ja visst att ja hade sovit klart vid tio, eller rättare sagt de ringde på dörren och jag blev livrädd, och faktiskt så är ja så himla glad att min far har satt dit ett nyckelhål så ja kan se vem de är, och ja kanske är jättelöjlig, men kommer faktiskt inte på fråga att ja tänker öppna för någon som ja inte alls känner, och nyckelhålet gör att ja faktiskt känner mig ganska trygg :) Och även om de är så att denna personen hörde att ja kom till dörren och kolla så sa mina föräldrar och några vänner till mig att man behöver inte öppna för de, så de känes skönt för annars hade ja förmodligen gjort de..

Idag var frågan faktiskt va i hela friden gör jag idag? Har absolut inget planerat överhuvudtaget och ja vet faktiskt inte alls va ja ska göra.. Men antar att de inte är ett bekymmer för de kommer ganska snart och lösa sig.. Annars får ja väl sitta framför den här burken hela dagen då i värsta fall.. men tror inte att de är något problem, behöver åka och kolla in mina däck och kanske hämta en blomkruka eller två, borde oxå åka och handla lite bröd då idag består frukosten av en liten youghurt och en blodapelsin.. så kanske borde inhandla lite mer frukost.. men vi får se va ja orkar med.. :) Dessutom så chockad över att ja inte sov längre än till tio..

Skulle behöva ringa mamma en sväng, men nu just den här tiden så är de så mycket på hennes jobb så nio gånger av tio som ja ringt så är de Personen ni söker är på tjänsteärende och återkommer.. Så jag får väl försöka haffa henne på telefon imorn kanske ist.. :)

Tänk att nästa vecka är de påsk och barnslig som ja fortfarande är, men de är en sida som man bör behålla lite för hur tråkigt skulle allt annars kunna bli? Så är ja fortfarande helt såld på påskägg, jag vet att jag är 27 och fyller 28 men ja vill fortfarande ha påskägg, så är de bara, de kanske är jättelöjligt av mig, men de spelar ingen roll ja vill faktiskt inte jämt känna mig som vuxen.. Så nästa helg blir de förmodligen en vända hem för lite påskfirande och hälsa på de var ju som sagt ett bra tag sen jag var hemma..

Nej nu blir de bara massa onödiga fakta så ja stänger ner de här och fortsätter äta min frukost..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0