Morgon..

Har övervägande funderingar kring de där huset faktiskt, vet att de är visning imorn för de har ja minsann kollat upp..Men frågan är ju ska ja gå dit och bli ännu mera kär i huset, eller ska ja skita i de och hoppas på att någon köper de fort? Ja de visar sig, har inte ringt för anmälning, men är så sugen.. Jaja, den som lever får väl se helt enkelt..

Jag måste erkänna en sak, jag har jordens sämsta morgonhumör ibland, ja ja vet om de men ja tycker de är helt ok, visst de är asdrygt och vara förbannad vissa mornar, men de går ju över och ja tycker att man inte behöver vara som en strålande sol hela tiden.. Men överlag tycker ja de är helt ok faktiskt, och de enda ja behöver då är tystnad, bara för någon minut, något så lätt kan vara så svårt.. men ja förstår oxå om man har en karl som vaknar och är på sånt humör så han kvittrar som en fågel, då är de inte alltid lätt att ha en citronvaginegumma revid sig.. lånar ett ord av min söta fröken exman.. Men man kan inte jämt le när man vaknar och denna morgon var så inte fallet heller, men humöret var väl inte så farligt ändå om man frågar mig.. Men de kan ju bero på att de är sjukt mycket som händer på jobbet just nu, sjukt mycket hemma och sjukt mycket runt om allt, och ja hinner aldrig stanna upp och tänka över saker utan de bara rullar på i ett hela tiden, de blir stressigt de blir de och de blir missförstånd och ja vet att ja borde på kvällarna ta de lugnt och varva ner, men ja vet att om ja sätter mig ner i den där soffan då somnar ja.. enkelt.. Sömnen kunde varit bättre, och ja funderar på om ja inte sover för mycket kanske.. eller kanske för lite helt enkelt.. Ja så undrar ni vad ja gör uppe såhär tidigt på morgonen idag, jo ja börjar tre, men ja ska lämna in bilen med rutan vid halv åtta, så därför missar ja sovmorgon, men ja längtar tills ja kommer hem igen då ja kan gå och lägga mig och sova till elva om ja vill :)

Måste kanske hoppa ur morgonrocken och se lite anständig ut, för lär väl åka snart.. även om de ligger med två minuters gångavstånd härifrån så vet ja oxå att ja är en av sveriges största tidsoptimist så ni förstår ju själva..

Mia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0