Snurrigt...

Ledig dag imorn, vilket betyder att håret äntligen ska fixas till, klipp och sling och de ska bli så skönt och få bort vinterkanten och de tråkiga håret och liva upp de nu när de förhoppningsvis blir vår snart..

Jobbar lite på kommunikation nu.. Vet inte hur de går men de visar sig.. :)

På jobbet har de hänt lite grejer, nya gröna skjortor som är snyggare än de gamla röda, på ryggen står de "Jag finns här för dig" Så de känns nytt och fräscht och när nu arb.kollegan har fått tjänsten säljledare så har jag hoppat in i mejeri, övergivit min fruktavdelning som ja har varit så överens me, fått ett fast schema om ja sköter mig fram till sista april, då vi får en ny chef, så får vi se sen hur de blir.. De nya uppgifterna innehåller lite fler beställningar och man får lite smått ångest över att man inte har en aning om hur mycket saker de kommer gå av allt.. men de kan ju inte bli så mycket fel, eller? Nya schema innebär ledig onsdagar iaf och ledig varannan helg.. Men vet inte alls hur de går, mycket att lära, men ja ser de som en utmaning, och de bör nog inte var några problem, hoppas ja..

Annars är de full tankeverksamhet som gäller över de mesta som har me allt och göra.. gör mig rätt trött och ofokuserad men de blir säkert bra.. tillslut..

Har svårt för lite tillit och tro över vissa saker, men de får väl jobbas lite på så får vi se om de blir nån ändring, ja har ingen aning :) snurrig som vanligt.. Jaha, nu ringde gamla chefen så får se om ja åker på och jobba iaf..

Nej nu måste ja verkligen ta tag i disken om ja ska få någon mat överhuvudtaget idag.. och the..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0