Soft söndag..

Den här dagen har verkligen varit soft.. Vaknade ju väldigt tidigt och helt omedveten om vem som egentligen vann Melodifestivalen, men de känns som om de inte gör så himla mycket.. ja behövde ju min sömn.. Dagen har varit strålande sol, och de blåste en del, men himla skönt att ta en timmespromend.. :) avslutade me lite söndagslunch i form av hamburgare, eller ja för min del, kycklingburgare såklart.. då hamburgare är big NO för min del.. Kom hem hängde tvätt, är de inte ett evigehetsgöra de och diska? Känns som man spenderar alldeles för mycket tid på de där.. Ja tror ja ska bli rik så någon annan kan göra de åt mig :) Apråpå rik så blir ja de imorn, eller ja för stunden iaf.. :) Lön alltid lika välkommet, och de slog mig att om ca tva veckor kommer deklarationen trilla in, och ja hoppas att ja ser framemot de.. men de är ju nått man inte vet, men me tanke på hur mycket de varit på sistone så hoppas ja på positiva besked! :) en av årets höjdpunkter faktiskt.. alltid lika spännande.. :) Och som en vän skrev till mig i sms, har inte du varit med om tillräckligt just nu så håller ja med och ja som sagt hoppas på BRA besked! :) Tack vännen håller me dig totalt!

Visst är de lite humor att när man väl har sovmorgon en morgon så vaknar man tidigt, fastän man får sova bort hela dagen om man vill.. Är de inte konstigt hur kroppen fungerar helt enkelt? Är de bara för att man är inställd på att man är ledig och måste utnyttja hela dagen eller va är de frågan om? Någon med ett bra svar..

Hade sån himla lust och baka idag, jag hade ganska tråkigt, eller ja var nog mest bara göralös.. Men hur ja än vred och vände på de, ville baka nått med choklad så var man tvungen att ha ägg i, vilket ja inte har hemma, och åka till affären nej tack de orka ja inte så då fick ja hoppa och baka, vilket resultera i att ja inte diska heller vilket är något ja bör ta tag i idag iome att veckan är helt fullt upp.. Varför inte planera allt på engång? Spännande.. Ja ser faktiskt inte fram emot imorn, men de blir säkert bra, som vanligt.. eller ja imorn är inte som vanligt imorn är en väldigt annorlunda måndag, men men.. de visar sig..

Nej nu ska ja betala de där räkningarna som man ser så himla mycket framemot varje månad.. eller inte.. synd bara att ja får lön så himla tidigt så alla hinner inte dimpa ner innan lön.. Jaja..

Mer sol, sånt gillar vi!

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0