The..

Jag har räknat och räknat och ja tror de kan bli bra, de där med milen till och från jobbet.. kan bli bra.. men som min kära arb.kamrat sa inte hoppas för mycket! så ja ligger lite lågt.. :)

Har jobbat kväll idag.. vilken mening, har jobbat kväll idag.. jaja iaf kvällspass.. Rätt lugnt men de är ju dag före löning för andra så de var väl inte så konstigt.. :P Har ju blivit lite ändrat på schema så nästa vecka blir de två kvällar oxå, vilket inte är de roligaste arb.passet, men de är ju jobb iaf.. så ja ska inte klaga..

Imornkväll blir de kupolen med tjejerna från jobbet, lite tråkigt då jag har sagt till mig själv att ja har köpstopp, och de är sant.. pengarna bara rinner iväg, så ja har shoppingförbud.. på riktigt.. Ja vet att de antagligen inte kommer bli så, men de bör bli så! Ja ja vet hundra en miljon saker som ja vill köpa, som vanligt, men ja tänker inte, ja ska inte.. Är inte de bra inställning? Haha..

Dricker en kopp the känner huvudvärken och en förkylning som börjar komma på ingång.. Men de är väl klart den kommer idag, ja vet ju att ja är ledig två dagar och kroppen slappnar av, säger ju sig själv helt enkelt, de slår aldrig fel, och nästa vecka är de big NO till att vara sjuk då påskveckan landar för våra fötter.. Hmm är inte de en konstig mening oxå? :) Trött och slut i skallen och vet knappt va ja heter, men ja vet att thet ja dricker var jättegott och att min säng förmodligen kommer vara den skönaste sängen ever.. :) Min sovmorgon imorn kommer oxå sitta jättefint och ja kommer bara njuta när herrn åker till jobbet, då ja får ligga kvar.. :) De enda ja har i mission imorn är tvätta arb.kläderna och kolla in nya sommardäck.. de är de som står på listan.. verkar ganska enkelt..

Konstigt egentligen huvudvärken har varit borta i flera veckor, men idag så har den hittat tillbaka igen och ja undrar va de är som ja går och tänker på nu, men antar att de är allt som händer med jobb och så och lite annat smått och gott som ja inte tänker ta här..

Varför har vi inte skopunkten här för?

Jaha, sova kanske är de som står på menyn antar ja.. Imorn är en annan dag.. :P

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0