tjuvtittat..

Jag är ju typ världens mest nyfiknaste person på denna jord, så ja gick in och tjuvtitta på deklarationen, bara för att ja vill veta om ja ska gråta eller inte, men ja kan andas ut då ja faktiskt ska få tillbaka en liten summa :) sen ska ja ju dra av massa för mil oxå så de blir lite tillbaka iaf, så de känns skönt och lite återbäring från försäkringsbolaget, så nu kan ja andas ut över de.. :)

De har fortfarande inte ringt om bilen så ja hoppas att de hinner bli klart innan ja börjar jobba, verkligen!

Jag har fått tillbaka lite av mina humörsvängningar, vilket ja inte alls gillar, men antar att de är för att de är så himla mycket nu så ja inte riktigt hinner andas om allt som händer.. men ja vet inte.. Imorn och fredag ser ut och vara lediga dagar iaf, så då kanske ja bara kan ta de lugnt och andas lite.. vi får se helt enkelt..

Nu duschen nästa så får vi se om de blir tåg till jobbet idag eller inte, vore ju trevligt om ja kunde få bilen innan..

Imorn blir de och åka och titta på nya sommardäck, behöver verkligen nya så lär väl ta tag i de snart, samt fixa lite annat med bilen innan besiktning.. De finns lite och göra, dessutom var den lite sur på mig imorse, så först fick ja inte komma in i bilen, sen fick ja inte komma ut heller.. opålitligt, men hoppas att den blir gladare snart.. för vill inte ha mer krångel med bilen nu..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0