Kräksjukan..

Varför kan ja inte se kommentarerna direkt.. jaja..

Jag är helt slut, helt matt i hela kroppen.. Kan ju bero på att igår så fick ja i mig två mackor totalt och en halv liter fanta.. Ja jag åkte väl på den där j**la magsjukan och nu äter ja med skräckblandad förtjusning frukost och får se om ja får behålla den.. vill inte chocka magen så blev en knäckebrödsmacka och en blodapelsin hoppas den inte är för stark bara.. Usch gillar verkligen inte alls att vara sjuk.. men de var väldigt längesen sist så ja ska väl inte klaga, men man blir ju så himla dålig och feber uppå aööt, visserligen nästan ingenting men ändå de är jobbigt ändå.. :) Mest jobbigt är att ja ville verklkigen inte vara sjuk igår, ja ville jobba, och idag är ja ledig, taskig planering om inte annat kunde väl varit sjuk idag ist.. ?

Ja är egentligen så hungrig så ja skulle kunna äta en hel häst.. men ja tar de lite lugnt och ser om de här stannar först, så ja kan gå in på hästen sen..

Träffade en av de bästa tjejerna i förrgår, och hennes söta lilla dotter, kan meddela att jag fick ett kort inramat me mig hem!! HAHA! De står för tillfället nu på mitt barbord i köket, tills ja kommer på var ja ska sätta de.. Jag vill ju att de ska synas jämt.. :) De var hur som helst jättetrevligt och träffa henne igen, som ja längtat och ja hoppas på att jag fröken klen blir mycket bättre snart så ja kan träffa henne och dottra igen!! :D De ser vi framemot, men först ska ja försöka ta mig igenom denna dag så får vi se hur de ser ut sen.. :P

Har så ont i magen efter gårdagen att ja faktiskt inte ens vet om de finns någon mage kvar.. Man har ju en förmåga att tappa lite i vikt när man är såhär, så som tur är har ja ingen våg att jämföra med så ja har faktiskt ingen aning, mer än att ja tycker att kroppen är tung och jobbig att bära på, men efter tolv och en halv timmes sömn och halva dagen totalt imorn så är ja rätt pigg och de gör "ont" och ligga..

Jag och bästa sötfröken hade en disskution igår, eller en var väl och ta i, vi disskutera allt och de är så skönt och vända och vrida på saker me henne kul och se hennes min när ja säger nått som hon tycker att ja säger emot mig själv om och så börjar hon skratta.. är så skönt att allt är som vanligt när vi ses, och ja måste ta och bege mig dit igen snart.. Vet de är en bit och åka, men de är rätt skönt och åka bil, komma härifrån, träffa en av värdlens bästa människor, så de är de helt klart värt..

Var något annat ja skulle ventilera mig om här, men som vanligt kommer ja faktiskt inte ihåg vad..

När man mår tillräckligt dåligt och de blir lite för mycket runt om en hela tiden, hur vet man då när man ska säga stopp ja orkar inge mer och hur gör man egentligen då för att inte göra andra människor lessna? Man säger att man ska tänka på sig själv i första hand och göra de man själv vill, men tänk om man tänker på hur alla andra människor vill ha de då? Nu är de ingen annan som bestämmer något men de är lite väl rörigt i mitt huvud ibland, mycket helt enkelt, sagt de förrut och säger de igen, måste allt komma på engång? De är så himla lätt som åskådare och säga gör så och gör si.. De är alltid lätt och ge andra råd, men oftast svårt och följa sina egna.. Hur kommer de sig? Hur kommer de sig att de är så himla enkelt att ge andra bra råd och tips men inte lyssna på dem själv, är de för att de är så himla svårt att ta tag i saker och för att de gäller en själv? Nu har ja egentligen inte nå bra tips och råd när de gäller mig själv heller, men om ja hade de skulle ja då lyssna på dem? Svår fråga..

Ringde chefen nyss och fråga om ja fick komma och jobba imorn, men de verkar mörkt.. man ska tydligen vara i karantän ett tag, och ja vill ju verkligen till jobbet.. vill inte vara hemma, fast ja vill ju inte smitta alla andra heller.. Suck ja de visar sig iaf.. Ja hade gärna gått till jobbet imorn iaf..

Nej nu ska ja ta och kurera mig lite till, kanske en macka till lunch... :P

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0