En riktig vän..

Är de inte konstigt, man vet att man gick och la sig ganska sent igår och de sista man gör är och kollar alla sidor på internet man brukar göra, och de första man gör efter frukostintag och att herrn har åkt är att kolla samma sidor igen, fast man vet att man förmodligen var en av de som var uppe längst och förmodligen en av de tidigaste vakna idag såhär på morgonen.. Va har man förväntat sig? Men man fördriver ju tiden iaf, och är de inte konstigt att man blir besviken när man går in på en sida och inser att de inte har uppdaterats något, fast man redan innan man gick in, visste om de? :)

Idag ljuder Hooked on a Feeling ur högtalarna på datorn, eller högtalare är dumt och skriva, men de där de kommer musik ur, ska ta och koppla datorn till stereon idag, men ska låta grannarna vakna lite först bara.. och ja ska dricka upp min andra kopp the för idag och sen gå och sova en sväng igen, höll bara herrn sällskap till frukost, och väldigt märkligt att man ens orkar tugga när ögonen är så lite öppna så de är små streck och man är så trött så man egentligen inte ens vet va man heter, och man skulle kunna somna på matbordet.. Men efter att ha haft ganska givande samtalsämnen så är ja lite piggare, hur givande samtalsämnen man nu kan ha kl sex på morgonen.. men disskutionen om marmelad och att ja verkligen behöver köpa en ny ost, såna småsaker som alltid är skönt att komma på på morgonen så man vet om de redan då.. Marmeladen smakar väl marmelad som vanligt, trots att ja fått köpa Frukostmarmelad, som låter som: Jag hade inte riktigt råd och köpa apelsinmarmelad så ja tog de näst bästa ist.. Som egentligen inte alls var så, då de faktiskt inte fanns just apelsinmarmelad just då så va gör man inte? och den får väl godkänt iaf..

Ja ni ser väl själva vilka funderingar man kan ha på morgonen.. Riktigt givande.. haha eller hur var de nu då..?

Ja har en märklig ondkänsla i ena sidan av ryggen som ja inte riktigt kan placera eller beskriva, ja vet bara att de gör ont när ja gör vissa rörelser som att luta mig åt ena åhllet, vet inte riktigt varifrån de kommer och va ja har lyckats gjort, men en sak är saker och de är att de gör ont, men behöver väl bara vila antar ja.. är väl mjälten, njuren eller nått annat sånt, ett revben som är av kanske? Ingen aning har faktiskt inte sån stor koll på vad som sitter just där på den sidan av ryggen.. Bara en notis.. :)

Jag var hos en vän häromdagen som hon och hennes sambo har hjälpt mig otroligt mycket de senaste månaderna, och utan dem så vet ja faktiskt inte hur ja hade fixat allt de senaste månaderna, Tack! iaf så är hon brutalt ärlig, en sida som jag gillar skarpt hos denna tjej, så när ja kom dit och vi hade kramats och leet massor för de kändes som en evighet sen ja träffa henne, så sa hon men gud va du var svart under ögonen, och senare i samtalet så säger hon att och massa finnar har du fått oxå, är du stressad, något i den stilen och sen tyckte hon att ja såg ut att ha skitigt hår så ja var tvungen och kolla mig i spegeln... Iaf så även om de inte är så himla roligt och höra att man är mörk under ögonen och att någon ser att man har finnar så var de ändå skönt att hon såg allt de där och man själv fick inse att man egentligen är ganska sliten och inte alls ser lika fräsch ut som man gjorde för någon månad sen.. Och då kanske ni tycker va är de för kompis som säger så, men de är väl ändå en riktig kompis som talar om att man ser sliten ut och man kanske vaknar och inser själv att man gör de, och att man kanske borde tänka lite mer på sig själv för en sväng? Jag uppskattar de iaf, och hade hon sagt att men gud va du har gått upp i vikt, så hade ja uppskattat de, för då är de ju ändå så att hon lägger märke till hur man ser ut och då kanske man kan göra nått åt saken i tid ist för att de ska gå för långt helt enkelt.. Så Tack tjejen! :)

De är ju ändå så att nu börjar de komma ikapp en allt som har hänt på sistone och de börjar synas och märkas, och de märks ju på humöret, och ja vet att ja inte riktigt har hanterat allt och att ja inte riktigt vet hur ja ska gå vidare och försöka se de som en nystart och att allt faktiskt kommer bli bra, för de vet ja att de kommr bli, men nu måste jag och min kropp bearbeta allt då allt kommer i kapp en, de är inte lätt när allt, verkligen allt kommer på engång.. men de kommer gå, och allt löser sig, men de tar ju lite tid..

Väldigt va skrivsugen jag var såhär på morgonen men antar att de är då man är som mest produktiv antar ja.. Massa att få ur systemet, och jag har en miljon saker till att skriva om men som ja inte tänker skriva här, utan de behäller jag för mig själv och delar med mina vänner..

Nu ska ja sova en sväng till..

Mia.

Kommentarer
Postat av: erica

Haha!! Tänka sig att jag gör precis likadant varje morgon... trots att ingen säkert uppdaterat. Man KAN ju missa något liksom! HAHA! Puss sötgröt

2010-03-25 @ 09:05:50
URL: http://eyesan.blogg.se/
Postat av: din vänn

Bra inlägg gumman och jag blir glad att du uppskattar min ärlighet och du vet innerst inne att hur sliten du än är så är du ändå en av de vackraste personer jag känner och jag finns alltid här för dig =) <3 <3

2010-03-25 @ 13:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0