fattigare.nu :P

Crap, fattigare.nu.. Har beställt nya sommardäck och med min otur ska de betalas när faktura kommer efter sju dagar, och de är f*n inte gratis med sommardäck, och man måste tydligen ha fyra st.. tyvärr.. Och de måste på om tre veckor, så lika bra att skicka efter, undrar bara hur ja tänkte, förmodligen inte alls.. men ja kan säkert trolla med knäna fram de pengar som behövs.. alldeles säkert.. inte.. men de löser sig.. :P Har spenderat x antal tusen nu på och fixa och laga bilen och jag hoppas verkligen att den känner sig nöjd och har fått massa kärlek, för de tycker ja att ja kostar på den, bara en sån sak som att ja tvätta den x antal gånger i sommras, de har väl aldrig hänt förr.. Men men hoppas att den är nöjd iaf.. lite iaf, en aning..  De kanske låter jättelöjligt, men de är en av de viktigaste ägodelarna jag har och den bästa jag har, och ja vill vara rädd om den och att de funkar som de ska.. Minsta man kan begära iaf..  :)

Är ledig imorn, och de tror ja att ja behöver om ja ska ladda inför påsken ordentligt, de kommer bli mycket folk och de kommer vara mycket och göra, men de är lugnt om en vecka är hysterin över och då undrar man va var de som hände egentligen? Helt galet va folk köper mat, men de är ju så högtid, och de ger en anledning till att festa till de lite, och ja håller helt med, påskveckan är i stort sett den enda veckan på hela året då de är helt ok att äta godis när man vill hur man vill i en hel vecka, och för en sockersucker som mig så är de som att de skulle regna knark för en narkoman.. typ.. eller ja vet inte men de är som barn på julafton, en riktig höjdare så sockernivån kan vara på högsta topp hela tiden.. jämt :) de tackar vi jesus för att han dog att vi fick fira hans död med massa godis.. hur nu godis och jesudöd gick ihop, och vänta nu var de nu han dog igen? äh ja har inte någon koll alls, eller egentligen har ja de, men orkar inte alls tänka efter, men ja tackar för godiset iaf hur de än är.. :P

Spelar Lars Winnerbäck en sväng idag.. :) Jag får liksom ingen ordning mycket bra låt :) Snurrade in på den, och egentligen var de en annan jag skulle spela.. Borde verkligen sova ögonen blöder, men de är ju som vanligt ska bara lite grann.. Bara en aning.. De är egentligen aldrig roligt och gå och lägga sig hur trött man än är.. och imorn så kommer ja säkert svära över att ja sover bort hela dagen, och på onsdag måste ja vara på jobbet kl sju, så de blir ju spännande hur pigg man är då, men de tar ja då.. ja ska bara på möte en timme, sen hem och sova tills ja börjar tre igen typ.. Egentligen skulle ja ju jobbat imorn oxå, men de blev åtta dagar irad, och de fick man inte, så ledig imorn.. Möjligen en the me med en mycket bra arb.kollega och sen en med en vän som ja har inte träffat på jättelänge, pga diverse anledningar, men nu så..

Chips till middag idag, men vaddå man lär ju synda ibland.. nej nu ska ja verkligen blåsa ut alla ljus och sova en sväng, titta på mina fina väggord som efter lite om och men sitter uppe ovanför sängen som lyder A true Love Story Never Ends.. :) och min kära vän, om man gör rätt så är de ganska lätt och sätta upp dem, så du kanske ska prova och beställa hem nya från Vinylahem.se :) Du får till och med beskrivning på hur man gör ;)

Btw var egentligen Du hade tid med Lars Winnerbäck jag skulle spela.. men jag tar väl den nu då innan läggdags..
Mia.


Kommentarer
Postat av: erica

ligger på golvet och skrattar ihjäl mig Praise the lord, eller hur var det??! :D

2010-03-30 @ 09:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0