complicated..

Skulle behöva skriva en rad eller två.. och igår hade jag hur mycket som helst att skriva, men idag känns de inte riktigt ok, nackdelen med att ha en blogg som sina vänner läser är att de läser de som står och de tolkar de som de vill, och även om folk inte alls säger att de skvallrar så vet jag att ibland läser fel personer min blogg (inte min närmsta vänner) och skvallrar en hel del vidare, vilket inte känns ok, men ok skulle jag skriva något i vikt av värde och som jag inte vill att andra ska veta får ja ju iofs skylla mig helt och hållet själv..

De senaste dagarna har rent ut sagt varit ett helvete, och sömnen den finns ingenstans.. ja har knatat på och jobbat och gjort de jag ska, men de ligger där hela tiden, ligger i huvudet och gror, och en hel del funderingar och några tårar här och där och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig vidare, och ta en dag i taget, just nu handlar de nog om en timme i taget och fundera lite och tänka.. Sova är ingen ide att fundera över, sängen står till viss del obäddad och orörd.. Försöker tänka på annat och se framåt, men de känns som man står still på ett och samma ställe, de senaste dygnen är suddiga och allt är bara suddigt och ja ja vet inte va ja ska skriva helt enkelt..

Idag är en dag som jag ägnar åt mig själv, och ja ja vet inte om ja gillar de.. men de måste ske helt enkelt..

Tänk att ibland kan man känna sig så förstörd och hopplös och alldeles likblek, men någonstans så måste man tänka lite positivt och att de blir bättre.. men just nu vet ja inte om jag vill att de ska bli bättre, just nu vill jag nog må såhär ett bra tag framöver.. och har en känsla av att så kommer de bli..

Sa de inte efter regn kommer solsken?..Men de är svårt, de är jobbigt, de är fruktansvärt och hemskt..

The med alldeles för lite socker i..

Solen lyser fortfarande och de betyder att sommaren närmar sig, men jag vet inte var värmen tog vägen.. måste tänka på annat en sväng.. måste vila hjärnan från allt som jag tycker är jobbigt och svårt..

Ikea på lördag med världens bästa tjejer, iaf några av dem.. ska bli trevligt och i shoppingväg så kommer en ny möbel, eller en ja.. möbel.. så då ska de sväras lite över skruvar, möjligtvis ett eller två glas vin, glömma verkligheten ett tag för just nu vill ja inte vara mig själv och jag vill inte vara med just nu..

Nej jag kopplar in Guitar Hero en sväng och tänker på annat, kan vara bra för hjärnan..

Förlåt mig..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0