Dimma..

Idag har verkligen inte varit någon bra dag alls, förutom några små detaljer men för övrigt, en riktig skitdag.. Började med att jag försov mig, dock inte så konstigt med tanke på hur lite jag har sovit den sista tiden och med tanke på att de var sjättedagen som ja jobbade i rad.. man kan lätt bli lite extra trött.. Hur som helst sju skulle jag åka, kvart i gick jag upp insåg att duscha är nog inte direkt de jag har tid med, men en sväng i spegeln och jag insåg att ja i stort sett såg ut som Alice Cooper förutom sminket dock.. så de var bara glatt och hoppa in i duschen, efter att gjort allt som ja ska göra, dock hann ju aldrig håret torka ordentligt, så plattningen resultera ju i ett mindre bra resultat, så de blev halvlockigt till jobbet idag, kunde inte hjälpas.. Och när ja väl är där så är de mycket mer folk än va de ska, grejer som borde komma kom inte då de är allmänt rörigt på jobbet av vissa anledningar, så sluta med att jag fick bredda den youghurten vi hade med flera ansikten, inte så bra, men va ska man göra? Vid tio någongång ska ja gå ut med en arlamjölkbur på kajen och flytta runt lite, visa sig att den gled över kanten och helt plötsligt tappa jag greppet och tappar den, så den välter, i reaktion flyttar jag på kroppen, men glömmer totalt bort var jag har mina fötter, så den kommer rakt på vänstra stortå, och de gjorde så sjukt ont så jag faktiskt trodde jag skulle svimma.. halta mig lite fint fram till omklädningsrummet, av med raggsocka(de är fortfarande inte sommar ute) och strumpa, inser att de kommer blod från tre ställen, jag är ganska blodkänslig så de gör inte saken nå bättre.. hoppa fint till första hjälpen lådan och fick plåstra om mig, vilket har resulterat i att jag haltat hela dagen, de gör ont som F*N Med toppen på detta, så slutade en lugn dag med en smått kaotisk eftermiddag, och tokstressigt, ingen fika på eftermiddagen de hanns inte med, ja ja vet man kanske är bortskämd, men vem vill jobba när man inte får betalt för de? Träffade på två mindre glada kunder, över ja kommer inte ens ihåg vad, och ja.. dagen har ju inte varit den bästa på länge om man säger så.. Sen gör de verkligen inte saken bättre att allt känns som en dimma, och ja vet varken ut eller in.. Ja har inte sovit ordentligt på en vecka, ja vet knappt va jag heter. Nu när jag var hos världens bästa tjej på kvällen så berätta hon en jättepositiv nyhet som inte är klart än, men kan bli så, och istället för att vara helt överlycklig för hennes skull, för de är jag verkligen, så kommer jag helt av mig.. Imorse när hon berätta i bilen att ja men kommer du ikväll, jag har till och med bakat, så slår de mig inte ens då, när jag vet att ja ska dit, att tjejen fyller år.. Inte ens när vi sitter och pratar om de, hemskt.. Ja kan inte prata, jag kan inte tänka klart. och allt är en enda stor röra, som ja inte ens vet var ja ska börja för att ta tag i de.. Ni vet när de är så stökigt att man inte ens vet var man ska börja städa.. ungefär så fast tusen gånger värre.. Veckan som varit har verkligen varit hemsk, jobbig och väldigt suddig.. Ja försöker hela tiden göra de bästa av situationen, men de är inte de lättaste.. Men någonstans så inser jag att ja kanske borde stanna upp för en sekund och fundera över va de är som händer, för de förstår jag inte..

Skulle bara vilja ha semester en sväng.. bara vara med mig själv.. och bara vara, ligga på en strand, läsa en bok och inte bry mig i nått annat än mig själv, men ja vet de funkar inte riktgit så.. så bara jobba på..

Läste en blogg om några påståenden som jag kan intyga inte är sant, och om de skulle vara så så skulle du vara den första som fick veta oavsett.. Ja orkar inte me något överhuvudtaget, och ja är inte klar med de här än.. Om du förstår, för ja vet att du läser.. Oroa dig inte.. händerna på täcket jag lovar!.. (om de nu är rätt formulering..)

Hur som helst så har jag världens bästa vänner, allihopa och jag tackar er, nu är guld värda, och ja mår så bra med er, de är ni som just nu får mig och se lite ljus i tunneln, och se lite hopp i om att allt någonsin kommer att bli bra.. sen.. himla bra ord de där sen...

Sovmorgon vankas imorn en sävng och som jag ska ta vara på den sovmorgonen.. Hoppas bara att man kan få sig en blund inatt oxå.. För just nu orkar ja inte mer.. De här tar knäcken på mig, och ja vill bara att allt ska vara bra..

Fick lite dåligt samvete över att ja skrivit att vissa skvallrar vidare, men hörrni gör så de är helt ok, för de finns egentligen inge mer och säga än att ja mår sjukt dåligt, och jag har världens bästa vänner som finns där för mig.. De kan jag leva länge på att ni kan prata om varsegod! :)

Nej tror faktiskt att sängen kallar.. eller om ja ska ta ett ryck och betala räkningar, då en väldigt efterlängtad lön kommer på FREDAG! Så Ikea lördag känns som att ja faktiskt kan ta bort mitt shoppingförbud för en sväng..

Sova..? De får vi se..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0