ett försök till inhandling av mat..

Jag kan inte ens handla.. vänder mig om hela tiden för ja tror de är nått som inte stämmer.. kollar noga alla parkeringar när jag går upp, och nej de är inte dig jag är rädd för, de är traumatiska minnen från mitt första x som gör sig påmind..

När ja står på affären, så inser jag att de är ingen ide att försöka engagera sig till att handla något viktigt, toapapper och cigg de enda som ja kommer på, självklart så hamnar de en heldel till i korgen, men de mesta helt oväsentligt.. Ska försöka göra någon mat så jag har något på jobbet och äta till lunch då jag inte alls har någon som helst matlust överhuvudtaget..

Jag har inte alls glömt dig, aldrig! bara så du vet..

Känns konstigt tugnt och jobbigt..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0