Idag..

Jag har egentligen inte alls tid och sitta här, men jag orkar inte stressa helt enkelt.. Elva ska jag var klar för att hämta upp en tjej som ska åka med upp till den där byn, för där tänker jag tillbringa större delen av dagen idag.. ska luncha och kackla lite skit med en av de bästa tjejerna.. Behöver jag helt enkelt..

Ja vet att jag skulle ha träffat karln idag eller imorn, men imorn tyckte jag passa bättre och då kunde han inte, så de var ju synd, men de jobbiga med och ses är att man börjar tänka efter så himla mycket över allt och tycker de är himla jobbigt.. Samtidigt som man blir glad över att se honom men väldigt lessen över att de är som de är, för vi är ju trots allt sams och kan prata om saker och ja, jag saknar honom nå enormt stundvis.. Men de får helt enkelt bli en annan dag.. De är ju fortfarande sådär 200 dagar kvar av de här året, och jag planerar på och bli minst sjuttio så någonannan dag borde vi kunna boka in..

Förstår att vissa tänker att de inte alls är någon bra idé och delvis sant, men ändå när man levt med någon i tre och ett halvt år, så är de svårt och bara bryta helt med varann, speciellt om man fortfarande tycker om varandra väldigt mycket.. Och nu var de ju så att de var mitt liv, och där bestämmer ju jag själv helt och hållet vem jag vill träffa.. Vi får ta en fika då de passar båda helt enkelt.. Svårare än så var de inte..

Kanske tycker de är konstigt att jag inte verkar helt förstörd, men de är ja stundvis och undrar vad i helvete jag håller på med, men stundvis så förstår jag mitt val och förstår hur jag tänkte, även om mitt andra jag kommer hata mig själv för en lång bit framöver.. Men de får jag ta helt enkelt.. de kommer bli bra SEN.. De där ordet är verkligen märkligt, mycket bra men samtidigt att hata.. Men SEN..

Nej nu ska jag göra mig iordning för en lite tripp till byn som gud glömde..

Lyssnar högt på Hey Soul Sister med Train, mycket mycket bra!

Mia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0