upp och ner..

Är så fruktansvärt allergisk och förkyld just nu, inte alls roligt.. Försökte få något på apoteket igår som utvidgar luftrören men hon tyckte jag behövde gå till doktorn.. hmm förmodligen så har hon rätt, då de ibland blir yrsel och ingen luft som kommer in, men vet ni de går över.. snart hoppas jag.. Men ja vet ju orsaken till de oxå så de är ju iaf bra de.. Fick andra tabletter igår av en vän, så ja ska nog ta och prova dem idag får se om de hjälper bättre..

Idag är jag ledig och på posten fick jag brev av mamma, en makeuprådgivning på Bodyshop, som hon tänkte jag kanske hade mer nytta av än henne, så de tackar vi för och ska absolut försöka utnyttja de erbjudande.. ska bara hitta på ett bodyshop här i blge.. men annars vet jag de har ett i falun.. ut och göra stan blir de helt enkelt.. jag hittar ju inte här så bra så, men de är väl så när man är ny i stan, eller ja nu har ja ju bott här i någon månad, och jag måste säga att lägenheten är toppen, trivs som fisken i vattnet, de är hemma..

Kanske låter som om ja är mer positiv just nu, men ja orkar inte skriva om de där just nu, då de hände massa saker igår oxå, som ja tycker är jättejobbigt och jag undrar hur lång tid allt de här kommer ta..

Ur högtalaren ljuder Ines med Once in a lifetime från melodifestivalen 99 och gamla minnen gör sig påmind, de var då man trodde man ägde världen och man var bäst, man var sjutton år och man trodde att livet var bäst just då och man var odödlig.. Visserligen så med lite kärleksbekymmer då oxå, men de var den bästa tiden just då, sen blev man 18 och tyckte likadant, just nu när man är 27 så känner jag bara att ska livet verkligen vara såhär krångligt och komplicerat, borde de inte vara mer harmoni nu när man är äldre? kanske har missförstått allt.. men ja tror fortfarande att 2010 kommer bli ett jättebra år, de kommer bara ta lite tid helt enkelt med saker och ting, och jag har ingen som helst brådska med någonting.. Jag tänker ta en dag i taget och se vad som händer, men sagt de förr, att mitt liv är ganska händelserikt och man vet aldrig hur dagen kommer sluta, och visserligen så är de inte alltid i positiv bemärkelse men de händer ju något iaf, nästan konstant känns de som nu.. Idag hade jag kunnat sova hela dagen ända till imorn då sömn har varit en bristvara den senaste tiden.. Min vän hon tyckte jag skulle skriva en självbiografi över allt som händer i mitt liv, men jag fick inte skriva för snabbt för den skulle ju sluta med så levde de lyckliga i alla sina dagar.. Känns ganska avlägset just nu, men vem vet.. sen kanske.. tack tjejen! <3

Nej nu ska ja ta och bege mig in i duschen göra dagen och så får vi se hur den slutar helt enkelt, de här kan bli hur som helst..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0