Otur..

Jag tappade för en stund verkligen allt.. Men nya tag så blir de här bra ska ni se.. Alltså saker som händer mig är helt galet.. Som igår tillexempel, morgonen började med att jag försov mig en bit så blev fem minuter sen, så började dagen, sen fortsatte den i samma anda, en på jobbet tyckte att ja ska bli skyddsombud på jobbet, jag menar jag provar hur ont saker gör, så ingen annan behöver prova göra samma sak.. Iaf.. Först en försovning och sånt brukar ju inte vara bästa starten på dagen.. de flöt på men kändes som jag druckit i flera dagar när ja väl kom till jobbet, men dagen rullade på helt ok och när jag skulle fylla från frysrummet så anföll en älskavsförpackning mig med säkert tolv stycken förpackningar rakt på halspullsådern.. De gjorde ju sådär lagom ont och jag trodde för en sväng att ja slutade andas.. Senare på dagen när jag ska fylla mejeriet så tar jag en Arlabur som för övrigt är ju livsfarliga för tår och ska fylla på och inte bara en utan två gånger så slår ja upp bakhuvudet i hjärnbalken som går på den och tänker hjärnskakning de gör så ont så man blir helt yr, men tänker mer att de är min vanliga otur.. så inte nog med de utan innan jag går hem så tappar jag en creme fraiche förpackning snett på tån, och inte vilken tå som helst utan den onda så de gör så ont att ja knappt vet var ja ska ta vägen.. och inte nog med det idag när jag skulle platta håret så går jag till köket och sätter in tårna mellan plattorna vilket gör hysteriskt ont, och inte vilken fot som helst nej självklart den samma som jag redan har ont i.. så foten åker in i frysen för jag vill stilla brännsakdan och nu har jag en till öm tå och en blåsa och de här är bara ett och ett halvt dyng, ni förstår ju själv varför jag har en extra drulleförsäkring på mig utifall ja klantar mig, visserligen så tror jag inte att ja skulle kunna få ut några pengar, men jag har den för att ja inbillar mig att jag ska göra mig illa mindre om jag har en.. Vilket inte heller är sant men de låter väl jättebra? Så jag kan konstatera att älgskavet ville ta livet av mig och att Arlaburarna inte alls gillar mig, och plattången den vill mig nog illa efter att jag hittat på en som funkar bättre i vardagsrummskistan.. Så ja summa sumarum så är de nog jag som får skylla mig lite själv helt enkelt.. Så man får helt enkelt passa sig lite vad man gör i vardagen.. 

Lyssnar för övrigt på Amy Mcdonald.. Mycket bra.. men letar som vanligt efter en låt, I wish i had new you before.. men kan inte komma på om den heter så..

Jaja nu blir de andra saker som jag ska göra..

Ibland blir de som sagt inte riktigt som man tänkt sig..
Mia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0