Biggest Loser Sverige..

Kollade på Biggest Loser Sverige igår, då en av deltagarna är från byn som gud glömde och som jag har jobbat med på Baren där han stod som dörrvärd.. Blev så tagen och ett tag var de riktigt jobbigt att se, någon tår i ögat då jag tyckte så synd om honom att de var så jobbigt, men jag är väldigt imponerad av resutlatet och de han preterade, mycket bra jobbat! Och då han inte åkte ut så sitter jag nästa vecka på spänn och se hur de går, och önskar honom all lycka och jag hejar alltid på dig!

Hjälpte en kär vän igår med lite städning, och lite hjälp var de nog iaf, tror att denne är tacksam för den hjälp som fås, även om jag inte tycker själv att jag hjälpte till alltför mycket men ändock..

Sitter och dricker mig en kopp the nu och idag ska de bakas som de ser ut, kokosbollar, kärleksmums och bullar, men bara ev. så vi får se hur de blir :)

Igår blev jag lite matt, så avskärmade mig från omvärlden helt enkelt..

Lämnade även in mobilen och om jag har tur så kan jag hämta en ny på torsdag eller fredag.. Om jag har tur..

Nej nu är de dags att ta tag i dagen..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0