Förstår inte alls faktiskt..

Just nu fattar jag verkligen Nada.. Trodde att allt var klart och att allt var lungt och fridfullt, men jag tror jag hade fel.. Eller jag vet inte, men denna gången vet jag faktiskt inte alls va de är för nått.. Men men ytterligare ett tecken på att kvinnor är från Mars och män från någon helt annan planet..

Har fixat massa musik till mobilen tills vi ska åka, har dock tagit bort hen hel del så de får bli sånt som fastnade i datorn när jag bodde i leksand, vilket var typ 2008.. Så blir en hel del gammalt, men antar att tiden inte räcker till för att fixa ny musik heller så de får vara såhär, beror helt på hur onsdagen ser ut..

Just nu slänger jag bara in de här inlägget innan jag byter om och beger mig ut på den första promenaden på länge med min kära arb.kamrat och bästaste vän! Och sen blir de massa tv i form av Biggest Loser och Heja på Spogge helt enkelt! Senare jag kanske lägger in något mer tänkvärt här, men de beror helt på vad tiden visar..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0