Honey, Im home!

Honey, Im home!

Japp, som Fred Flinta sa.. Nu är jag hemma efter en toppen vecka och semester på en Ö, som jag gärna åker tillbaka till, en liten men trevlig Ö, Zakhyntos. Väldigt trevligt väder, och en mycket fin strand, samt en by som var väldigt liten, men ändå tillräckligt stor och väldigt trevlig helt enkelt.. Klarblått vatten och ja.. Jag är nöjd, rekommenderar varmt! Har gjort de man bör göra som turist när man är på Zakhyntos förrutom sköldpaddssafari, men de får jag helt enkelt ta nästa gång jag åker dit, för de hoppas jag att jag gör igen..

De kan vara rätt påfrestande att åka med familjen utomlands, men måste säga att till 90 procent så gick de bra.. Min äldsta lillebror är dock lite svår ibland och ibland känns de som han aldrig riktigt blir nöjd, va man än gör, men men.. De gick ju bra iaf, men nu är jag mättad från familjen ett tag om man säger så..

Helgen var toppen! Umgicks med de allra bästa, och jag är nöjd med min semester, och nu ser jag så mycket framemot Fredag!! Hihi..

Min kollega sa en väldigt bra grej idag.. Du vet väl att man aldrig ska lyssna på rykten! Och med de säger jag att de har hon helt rätt i, mycket bra sagt fröken frukt..

Äntligen hemma, eller ja borta bra, men hemma mycket bättre :)

Oh just de, ja måste bara säga.. Har ny tv.. Hihi..

Återkommer en annan dag när ja orkar skriva mer, nu ville ja bara ge ett livstecken..

Mia.




Kommentarer
Postat av: Erica

VÄLKOMMEN HEM hjärtat!! <3

2010-09-27 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0