Skor som gärna får flytta in hos mig..

Gosh, ja undrar varför jag inte har 700 kronor över sådär bara? Varit på Kupolen med en vän idag och tittat, hon hade ju fått lön nyss, men en annan har en vecka kvar till löning så jag kunde inte handla nått, tyvärr.. Sprang in i två par skor, som jag bara måste ha, ett par höstkängor eller stövlar eller ja va ja ska kalla dem, iaf jättesköna, lite fodrade och sen ett par högklackade med lite nitar, som skulle vara assnygga och ha på sig när jag ska ut på nått, ett par stövletter.. Men insåg när jag stod där att jag faktiskt insåg att jag behövde nya höstskor mer än ett par partyskor, så får bli och inhandla dem först.. de vill säga om lönebeskedet är något hyfsat, annars blir de leva snålt ett tag till, då min bil kostar mig en hel förmögenhet de närmsta fyra månaderna som kommer, tyvärr, men då är den ju åtminstone hel iaf.. Så hoppas på att lönen känns helt ok för att kunna unna mig ett par nya skor, eller två :) Upptäckte nämligen att jag har hundra kronor i rabatt där, så de var ju ytterst lämpligt måste jag säga :)

De var iaf himla nice och strosa runt och titta, och så mycket man hitta då, varför gör man alltid de när man inte har pengar? Fattar inte.. Iaf mitt uppdrag var nytt the och en ljuslykta då jag haft oturen och haft sönder en av de två jag matchat ihop.. Men tyvärr så finns inte den längre på butiken, vilket känns himla tråkigt, de betyder att jag behöver köpa två nya.. Typiskt..

Idag ska jag även hjälpa min bästaste arb.kamrat och vän att färga håret, får se hur de blir då :) Önskar mig själv all lycka till till de.. :P

Vill ha en massa mer pengar ju så jag kan inhandla alla dessa underbara skor som vill in i min garderob.. Suck..

Och på tal om nått helt annat, så visar de sig bli lite krångligt att få tillbaka en ny mobil.. Men hoppas att de reder ut allt til imorn, inte mitt fel att jag och herrn fick samma kvitto när vi köpte nya mobiler och att kvittot står i hans namn.. Säljaren som gjort fel, men men.. ibland blir jag ju inte förvånad över va de där ställer till med, men hoppas med spänning att jag får en ny imorn!

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0