Soon very soon..

Jag borde egentligen diska och greja, men jag har sån himla huvudvärk så jag orkar inte, de har dock lagt sig så att ja inte längre känner att jag vill kräkas, de vill säga ett migränanfall.. Men de finns fortfarande kvar.. Men efter att jag har packat och grejat och ätit middag så vill jag påstå att de blev bättre..

Idag har de shoppats, men dock inte så mycket roligt åt mig själv, men lite nya underkläder och ett par höstkängor eller stövlar blev de iaf, så nått vettigt för pengarna gjorde jag iaf.. Det inhandlades oxå en bröllopspresent till mina föräldrar då de har varit gifta i 25 år och de är väl en anledning till att vi åker på den här resan, en dag kvar nu sen så är de massa värme för hela slanten hopppas jag.. Nackdelen med att packa resväskan är att man alltid alltid tar med sig för mycket.. Och säkerligen även denna gång.. Funderade på att packa ur väskan, men de är ju ingen ide då jag förmodligen beöhver de mesta.. Kanske..

Men jag har fortfarande fyra timmar ungefär på mig att göra nått mer vettigt av den här dagen.. där diska ingår..

Ska bli så himla skönt att åka iväg lite, sola och bada och bara ha de gott, och komma hemifrån lite, välförtjänt semester helt enkelt och när jag kommer hem har jag två roliga saker att se fram emot, Grease och en klippning och färgning så de ser jag oxå framemot... Tror den här hösten kommer vara mycket lovande helt enkelt :)

Så imorn efter jobbet lämnar jag den här delen av landet för att bege mig till mammas och pappas del av landet för att tidigt på fredagmorgon lyfta med planet så om jag inte skriver mer nu så får jag önska en trevlig vecka för här ska de has semester! :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0