Torkning delux.. :P

Har städat hela lägenheten, dock inte torkat golvet men ja har bäddat rent städa badrummet och tagit hand om lite blommor på balkongen, diskat och dammsugit.. Så nu har jag gjort allt de där som jag verkligenverkligen borde göra, känns skönt kan jag säga.. Ja just glömde skriva jag har ju såklart även en tvätt i maskinen.. Och när jag ändå håller på ska jag strax ställa mig i köket och baka ihop en pizzadeg och göra mig en god hemgjord pizza, de känner jag att jag har gjort mig förtjänt av :) Men först ska ja skriva klart dehär såklart..

Jag måste bara säga en sak, i mitt liv, så känns de som om att allt som händer kan f*n bara hända mig tror ja.. Ibland är de ju positivt men ibland oxå lite negativt om jag får säga de själv.. Sitter här och ser på min mobil som ligger i tre delar och torkar.. Jajomensan.. Jag har haft en helt sjukt bra helg, hur trevlig som helst och den har verkligen varit toppen, förutom en liten detalj då.. Min telefon.. Suck :P Iaf så igår så var jag till mina vänner som målade om huset, ja ja vet ja erkänner jag tog en pensel jag med, men lite kan jag ju göra, jag är som sagt inte handikappad.. Jag har ont i ryggen men hur som helst.. Sen åkte jag hem bestämde mig för vad för kläder jag skulle ha, ställde mig i duschen och sen fixade och trixade och lite smink hit och dit och kläder på och skor och begav mig till min bästaste arb.kollega och vän för att komma lite sent såklart.. Men för att inmundiga Fläskfile som var stekt i ugn och en väldigt god potatisgratäng och lite vin.. Hon ville även prova blanda lite drinkar så sagt och gjort när vi var mätta och belåtna av maten som var väldigt väldigt god så trolla hon ihop lite drinkar egenkomponerade med lite tips och idéer från mig så vips hade vi tre drinkar som var ok, men ingen var ju bäst, å hon slog ihop alltihop så vips så var de en drink ala häxblandning, men som ändå fick följa med på förfesten och jag kan säga att resultatet i slutändan blev riktigt bra som shot, dock väldigt svaga, men hellre dricka tio goda shots och de knappt gör nått än och dricka två äckliga riktigt starka och inte kunna dricka nå mer sen.. Hennes karl kalla de för tjejdrink, men de är ju de med tjejdrinkar, de ska inte smaka nå sprit utan mer drinkvirke, men ändå så av någon anledning så tar de så in i bomben ist.. Hur som haver, begav oss till Mockfjärd, för förfest.. De var jag och tre tjejer sen var de nog tio killar där tror jag, varpå jag visste vilka hmm fyra var typ, men de gjorde inget de var så himla trevligt iaf..

Hur som helst för att komma till mobilhistorien.. De var precis när vi skulle åka och se Pumpbolaget, som för övrigt var sådär, men ändå helt ok den här gången, som vi tjejer då naturligtvis okuperar toaletten för smink, kissa och allmäna tjejgrejer som jag ska sätta mig ner på toa och kissa, och när jag inte orkar hålla mobilen i handen så har jag en förmåga att stoppa den i bakfickan, vilket som för övrigt brukar gå hur bra som helst.. Dock inte igår..  Så jag drar ner byxorna och vips så åker obilen ner i toan och som tur är så är de ju inte nån som gjort något i den men ändock, den ligger där på toabotten, och ja vips så tar ja ju upp den, och för att komma ifrån alla bakterier så hör och häpna så måste jag ju skölja av den(!) Medans min kära vän skricker till vännen dock full i skratt att var är hårfönen vi måste ju ha hårfönen hon har tappat telefon i toan.. Så ja vips så var den ju i tre delar och i full fart för att torkas.. De ska oxå tilläggas tyvärr, att jag var äldst på denna förfest.. Så lite pinsamt, men samtidigt sånt som tydligen bara händer mig oxå.. :P Men men nu så får jag igång den, men den är inte riktigt med så tänkte den skulle få ligga på tork ett dygn till innan jag går iväg med den får se om de hjälper, som tur är så har jag ju försäkring på den så 500 så får jag ju en ny, men ändå.. Som sagt ibland tror jag att saker bara händer mig, men inget att haka upp sig på och bli arg över, de är ju som de är..

Hur kvällen var för övrigt?? Jo alldeles kanontoppen faktiskt, dit åker jag igen, fast den gången lämnar jag mobilen utanför badrummet..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0