Hejar på Mattias Spogardh!

De finns en kille som får mig i tårar just nu, ser på Biggest Loser Sverige, och Spogge får mig till tårar, tycker de är så sjukt strongt jobbat av honom, och jag blir rörd, och nervös på en och samma gång.. Vill ju han ska vara kvar, för jag hoppas på honom! De visar sig snart helt enkelt.. usch grymt jobbigt! Men han är väldigt duktig!
Resultatet var iaf att han blir kvar minst en vecka till, och jag som inte är hemma nästa vecka.. typiskt.. Men jag hejar på dig iaf oavsett hur de än är! Tänkte lägga upp en bild på dig sen gamla goda tider, men de visade sig att de inte fanns kvar i datorn så får säga Lycka Till till dig iaf!

Iaf vilket fall som helst.. Jag brukar alltid använda två Shampoon ett silvershampoo som är bra till de blonda slingerna som för övrigt knappt finns längre.. Och sen använder jag alltid SunSilk för att jag har tyckt att de funkar för mitt hår, allt annat känns som om de blir fett och äckligt.. men inte detta.. så nu har de gjort om förpackningen och mordernisera sig eller nått, inte för att de var något fel på den gamla designen men ändock.. Men nu känns de som om den luktar herrperfym, jag vet inte om de är så, eller om de är min näsa som inte vill vara med riktigt.. Men de jag vill komma fram till är att jag inte riktigt gillar den nya lukten på mitt shampoo helt enkelt, och om den fortsätter så eller om de bara är produktfel på denna förpackning så måste jag tyvär överge den och byta ut den till en annan sort.. Varför ja ens skriver dehär vet ja inte me jaja..

De var något annat jag skulle skriva oxå.. men ja vet inte vad de var.. Jaja, tre dagar kvar sen är de semester för hela slanten, missar två viktiga saker när jag är borta, Biggest Loser på måndag och valet på Söndag, och ja de kommer i den ordningen.. Valet känns väldigt spännande och väldigt viktigt faktiskt och jag hoppas att de inte blir ett speciellt block, spelar ju ingen roll va jag skriver tror inte de påverkar någon, men jag har redan röstat och jag är kluven i mitt röstande, stod i valet och kvalet mellan två parti, men beslutade mig för de här, och jag disskuterade med herrn idag och han trodde att han hade bestämt sig, de är spännande, och ännu roligare är att vi tänke tanken på samma parti..  Vi har väl aldrig disskuterat politik då de inte varit ett intressant ämne, men tycker de kan vara lite roligt och se vad de olika partierna står för och jag vet vad jag inte skulle rösta på.. Tror vilket fall vilket parti som än vinner så tror jag att de behövs lite förändring på vissa plan..

Nej, nu är de dags och sova, jobba imorn sen packa lite och ledig onsdag, då ska de inhandlas ett par höstskor helt enkelt..

Kommer lägga upp en bild här om va jag fick idag, men de får bli en annan dag, för nu är de sova som står på menyn, med vetekudde..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0