packat och klart, tror ja..

Massa ljus tända idag, då de är höst ute, eller ja de är mörkt iaf, myser med lite the och tittar på idol som får mig och skratta grina illa och någon tår, jag blir så himla glad när andra blir sådär överlyckliga.. :)

Tittar på min nya inköpta blomma i mitt fönster, en Hibiskus, i ljusorangerosa färg, mycket vacker.. Har alltid velat haft en då jag tycker blommorna är så fina, så idag när vi var inne på blomsterlandet så inhandlade jag mig en för en femtiolapp, de kan även vara klipp eller rea på blomsteraffärer, mycket bra :)

Har så himla mysigt här i lägenheten så man inte vill gå ifrån vardagsrummet, de är väl den känslan man ska ha när man är hemma os sig själv, att man trivs och att man njuter av varje sekund som man är hemma.. Står en jättefin blomma som jag fått på matbordet och förgyller vardagsrummet ännu mer, och färgen passar så himla bra, den tackar jag så himla mycket för! :)

Skulle oxå vilja kunna sjunga, de vore så himla roligt om man kunde få ha den gåvan, men jag sitter och njuter av att andra sjunger och nynnar med, men jag vet att de låter förjäkligt när jag gör de, jag håller mig till karaoke, och sen vet jag att jag har jordens scenskräck så skulle aldrig i vilket fall som helst kunna stå på en scen, men ändå, alla får väl drömma.. :)

Har packat väskan med allt jag behöver och lite till tror ja, inte nån idé att titta igenom den, jag har allt jag behöver och har jag inte de så kan jag köpa de helt enkelt.. De får bli som de blir, men finns inge extra utrymme för massa shopping i vilket fall som helst. I värsta fall får jag väl ha massa lager med kläder på mig hem om de skulle vara så :) Kamera, pass, bikini och biljetter är med så de är väl egentligen allt jag behöver för tillfälle..

Huvudvärken jag haft hela dagen, verkar inte vilja släppa helt enkelt.. Antar att de är för att ja är laddad inför resan och ser framemot de, för de är sån där migränartad huvudvärk och jag vet att jag måste göra saker imorn på jobbet innan jag åker, så att de är klart helt enkelt, och jag har egentligen inte tid med övertid, då jag vill vara hemma till middag hos mamma och pappa.. och vill ju självklart ha semester! :D

Allmänt onödigt vetande helt enkelt, men nu är de ytterligare en kopp the och en macka som gäller..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0